כפי שפורסם לראשונה: קוויאר חתם בקריית שמונה

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | אתר רשמי

הבלם הספרדי, שיחגוג 36 בתחילת העונה הבאה, עזב את מכבי פתח תקווה וחתם לעונה בקבוצתו החדשה של חיים סילבס: "מודה לשאר הקבוצות שפנו אליי, אך זו בחירתי". במלאבס תקפו: "רק אתמול הוא ישב איתנו"

(גודל טקסט)
 כפי שפורסם לראשונה בספורט1 לפני כעשרה ימים, הבלם הספרדי קרלוס קוויאר עזב את מכבי פתח תקווה והבוקר (שני) חתם רשמית בעירוני קריית שמונה. קוויאר, שחתם לעונה אחת בקבוצה הצפונית, ישוב לארץ בסוף חודש יוני ויחל את דרכו בקבוצתו החדשה של חיים סילבס.


לקוויאר בן ה-35 כידוע עבר עשיר בפרמייר-ליג האנגלית (127 הופעות, בעיקר באסטון וילה) וכן 66 הופעות בליגה הספרדית הבכירה, ובהודעת הפרידה שפרסם אתמול ממכבי פתח תקווה הוא כתב כי בכוונתו לשחק כדורגל עוד מספר שנים.





"אני מודה ומכבד את כל שאר הקבוצות על ההצעות שנתנו לי, אך בחרתי להצטרף למועדון עירוני קריית שמונה ואני שמח על כך", מסר לאתר הרשמי של המועדון. לספורט1 נודע כי לבלם היו שתי הצעות מליגת המשנה בספרד.


עוד הודיעה עירוני קריית שמונה כי לצוות המקצועי החדש בראשות סילבס, הכולל את עוזריו ניב לביא ומאמן השוערים ג'נייה דונייב, יצטרפו מאמן הכושר דוד בובליל (שימש כמאמן הכושר של בני יהודה בתחילת העונה שעברה ולאחר מכן בהפועל פתח תקווה עד תום העונה) ומי שיהיה אמון על מערכת ה-GPS והנתונים הפיזיולוגים יהיה לידור גנון.


במכבי פתח תקווה זועמים על השחקן: "עד עכשיו אני לא מאמין. אתמול השחקן ישב איתנו ואמר 'אני נוסע בשש בערב ואחליט בחודש הבא'", אמר גורם בכיר במועדון לספורט1.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי