בלעדי: הפועל ת"א בודקת אפשרות להחזיר את דגלאס דה סילבה

דה סילבה
דה סילבה | דני מרון

האדומים רוצים את הבלם בן ה-33, שכיכב בעבר במועדון, כדי שיסייע לקבוצה לחזור לליגת העל. גורמים סיפרו שהעסקה קרובה לסגירה. מו"מ מתקדם עם לרמן ומריסאת. וגם: רונן חרזי יאמן את חלוצי הנוער: "סגרנו מיד"

(גודל טקסט)
הבעלים של הפועל תל אביב הבטיחו לאחר הירידה לליגה הלאומית שהם הולכים לבנות סגל איכותי שיחזיר את הקבוצה לליגת העל בתוך עונה אחת בלבד, ונראה שהם מתכוונים לעמוד בהבטחתם.

 

לספורט1 נודע לראשונה שהאדומים מנסים להחזיר את בלם העבר של המועדון דגלאס דה סילבה כדי שיסייע לקבוצה לחזור לליגה, וגורמים סיפרו שהעסקה קרובה להיסגר. במועדון אגב הכחישו את הדברים.


 

בנוסף מתנהל משא ומתן מתקדם עם בלם עירוני קריית שמונה יוגב לרמן וחלוץ בני לוד ואיל מריסאת, השניים צפויים לחתום בקרוב.  מריסאת כבש העונה 12 שערי ליגה ועוד אחד בגביע המד. לרמן כזכור גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב.


דה
דה סילבה חוגג באלופות, אהוב הקהל (דני מרון)


דה סילבה החל את הקריירה שלו בברזיל באבאי ולאחר מכן עבר לאתלטיקו פרננאנסה. ב-2004/5 חתם בהפועל כפר סבא של אלי טביב. בארבע עונות בקבוצה מהשרון שיחק 122 משחקי ליגה וכבש שמונה שערים. לאחר מכן עבר עם טביב להפועל תל אביב בה הפך לכוכב והיה יקיר האוהדים. את המדים האדומים לבש במשך שלוש עונות בהם שותף ב-78 משחקי בליגה וכבש 12 שערים. באותן שנים היה שותף להצלחות הגדולות באירופה וכמובן לדאבל ב-2009/10 ולאחר מכן למסע בליגת האלופות שם הצליח לכבוש שער מול בנפיקה בניצחון 0:3.


יוגב הזוהרוי. חוזר הביתה (אנצ'ו ג'וש)
לרמן חוגג, ישוב הביתה? (אנצ'ו ג'וש)

 

לאחר מכן עבר לרד בול זלצבורג בעונת 2010/11. באותה עונה נפצע בצורה קשה וקרע את רצועות הברך ובשתי העונות הבאות פתח רק בתשעה משחקים ולאחר מכן עבר לשחק בברזיל בפיגורנסה, ואסקו דה גמה, ג'וינביל וברגנטינו. העונה שיחק במלאדה בולסלב הצ'כית ששיחקה בליגה העליונה בצ'כיה וסיימה רביעית.


ועוד בהפועל תל אביב, לספורט1 נודע שחלוץ העבר רונן חרזי, שהיה במועדון בעונת הדאבל 1999/0 וכבש 17 שערים ב-27 הופעות, ישוב למועדון וישמש כמאמן חלוצי קבוצת הנוער. חלוץ העבר אישר את הפרטים ואמר: "אני שמח לחזור לתפקיד מאמן החלוצים במחלקת הנוער בקבוצה בה שיחקתי. פנה אליי עומר בוקסנבוים ותוך מספר דקות זה נסגר. בשלב זה מדובר רק בנוער ובהמשך נראה אם נוכל שזה יהיה גם בבוגרים".


חרזי כאמור יעבוד במחלקת הנוער עם המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים שחתם לאחרונה במועדון ועם עומר פרץ שיהיה מאמן קבוצת הנוער.



חרזי (משמאל). יצטרף עם בוקסנבוים מהפועל ר"ג (עמוד הפייסבוק)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי