פרדי דוד אחרי הסירוב להפועל ת"א: שוקל לפרוש מאימון

פרדי דוד
פרדי דוד | עדי אבישי

שעות לאחר שהודיע להפועל ת"א כי הוא חוזר בו מכוונתו לאמן את האדומים, המאמן מדבר

(גודל טקסט)
פרדי דוד שכבר היה בדרך לחתימת חוזה לאימון הפועל תל אביב, חזר בו ברגע האחרון מהכוונה לאמן את האדומים. בראיון לרדיו 103, הוא הסביר הערב (חמישי) את החלטתו. 


"קודם כל, שיהיה למוטי איוניר בהצלחה בקבוצה. אשר לי, לא לקחתי את תפקיד מאמן הפועל תל אביב מסיבות אישיות. הבעלים קבעו איתי פגישה. ישבנו פעמיים. קיבלתי הצעה נדיבה. גם התנאים המקצועיים היו בסדר גמור. בעניין המקצועי וגם בעניין המנהלתי אשרו לי הכל. החוזה כבר היה מוכן לחתימה. ביקשתי שהות של לילה. היו לי כל מיני לבטים עם עצמי והבוקר החלטתי לדחות את ההצעה ולא לחתום. שרון ניסנוב עוד ניסה לשכנע אותי ושאל אם מדובר בשיקול כספי, עניתי שלא זאת הבעיה ושאיני מעוניין לאמן בקבוצה". 




"בניגוד לפרסומים שונים שניסו לנתח את הסירוב שלי", המשיך דוד. "באתי במטרה כנה לאמן את הקבוצה. הכל כבר היה מסוכם. אפילו סיכמנו שהחוזה יהיה לשנה אחת ואם עולים ליגה, החוזה הוא לשנתיים. אחרי עוד מחשבה, החלטתי שלא לחתום. לא עשיתי טעות. אני שלם עם ההחלטה שלי ואין לי שום בעיה עם זה". 


איך זה עלול להשפיע על המשך הקריירה: "אני מתחבט עם עצמי זמן רב. אני לא יכול לדעת מה יהיה בהמשך ואם בכלל ארצה להמשיך לאמן או לוותר על קריירה כמאמן". 


פרדי דוד. שוקל לפרוש מאימון (עדי אבישי)
פרדי דוד. שוקל לפרוש מאימון (עדי אבישי)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי