הפועל חיפה ירדה מאלי אלבז, זגורי עשוי להצטרף

זגורי. בן שמעון היה זה שביקש לצרפו
זגורי. בן שמעון היה זה שביקש לצרפו | צילום: אודי ציטיאט

החלוץ המחוזר לא מעוניין לשוב למועדון נעוריו: "מי שלא רוצה, לא יהיה פה". הקבוצה תדרוש חצי מיליון ש"ח על כרטיסו. הקשר ששוחרר מבית"ר מועמד להצטרף

(גודל טקסט)

ראשי הפועל חיפה החליטו לא להמשיך במשא ומתן מול החלוץ אלי אלבז. החלוץ ששיחק בעונה האחרונה בהפועל כפר סבא היה אמור לחזור למועדון נעוריו שהציע לו חוזה חדש עם שכר הולם אך השחקן אינו מעוניין לשחק בקבוצה אלא לעבור למועדון אחר.

בין השאר שמו של השחקן עלה כמועמד לבית"ר ירושלים ובנוסף השחקן קיבל הצעה מקבוצת קסאנטי מהליגה היוונית הראשונה. בחיפה הודיעו כי אם השחקן אינו מעוניין לשחק במועדון אז כל קבוצה שתרצה בשירותיו תצטרך לשלם לאדומים דמי השבחה של כחצי מיליון שקלים. "מי שלא רוצה לשחק בהפועל חיפה, לא יהיה פה. מצד שני השחקן צריך להבין כי קבוצה שתרצה בו, תצטרך לשלם דמי השבחה".


אלבז, לא רוצה הביתה (עדי אבישי)

בצד האדום של הכרמל אף הבהירו כי לא יחששו אך לפנות לבוררות לגבי הסכום של דמי השבחה שידרשו עבורו.

במקביל במועדון בונים כבר את העונה הבאה ולמרות שטרם יצאה הודעה רשמית לפיה ניר קלינגר ישמש כמאמן הקבוצה, האחרון כבר בונה את רשימת המועמדים להצטרף לקבוצה. בין השאר עלה שמו של קשר בית"ר ירושלים ישראל  זגורי שקיבל הודעה כי לא ימשיך בבירה בעונה הבאה. הקשר אגב גדל במכבי חיפה, כך שאם ישוב לעיר, יעשה זאת לראשונה בצד השני של הכביש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי