וידיגאל ממתין להבהרות ממכבי ת"א, קרויף כבר בחר לו מחליף

ליטו וידיגאל. יודע ממי להיזהר
ליטו וידיגאל | צילום: דני מרון

מאמן הצהובים והצוות המקצועי שלו תלויים באוויר לקראת העונה הבאה, בעוד שהמנג'ר כבר הכין חלופה. הגעת אצילי ודווידזאדה תלויה בהישארות של ההולנדי

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח את אימוניה ב-15 ביוני, אלא שעדיין לא ברור מי יהיה המאמן בעונה הבאה. בקריית שלום בטוחים כי עד סוף השבוע הדברים במועדון יתחילו לנוע, וההתנהלות תהיה ברורה ומסודרת.


על פי גורמים בקרבת המועדון, הפגישה הצפויה של מיץ' גולדהאר וג'ק אנגלידיס עם ג'ורדי קרויף, היא שתוביל לחזרה לשגרה בקו החדש של הבעלים. על פי אותם גורמים המנהל הספורטיבי אמור להודיע אם הוא מסכים למבנה הניהולי מקצועי החדש, בו יהיה מעורב יותר בנושא האימון ופחות בצד של  הניהול המקצועי.
 


לקרויף יש מועמד חדש לעמדת המאמן במקומו של ליטו וידיגאל, שקיים שיחה עם אנגלידיס ונכון לאתמול (שני) לא נאמר לאנגולי/פורטוגלי דבר על עתידו ועתידם של אנשי הצוות המקצועי שהביא אתו. במכבי תל אביב הועלתה אפשרות כי כבר בקרוב יחזור אנגלידיס לפחות זמנית לעמדת המנכ"ל בקריית שלום, עמדה שלא אוישה בשנה שעברה לאחר המעבר של מרטין ביין לסנדרלנד.


ג'ורדי קרויף. במכבי מחכים שהכל יתבהר
ג'ורדי קרויף. במכבי מחכים שהכל יתבהר


נושא עומר אצילי בוער אצל אוהדי הצהובים, וגם כאן ידוע כי המו"מ וההחלטה של השחקן היכן יחתום תלויה בעיקר בהמשך דרכו של ג'ורדי, וכך גם השלמת המעבר של המגן השמאלי אופיר דוידזאדה. אצילי מחזיק בהצעות כמעט דומות מהפועל באר שבע ומכבי חיפה.


לתחילת האימונים הוזמנו השחקנים המושאלים יונתן כהן, דור פרץ ושון גולדברג שאמורים להשתתף במשחקים הראשונים במוקדמות הליגה האירופית. עדיין לא התנהלה שיחה בנושא המשך דרכם בקבוצה של הבלם טל בן חיים, יוסי בניון  וברק יצחקי. גם גל אלברמן שנמצא בדרך למכבי חיפה לא ניהל עדיין שיחה עם מכבי תל אביב.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי