העיתונאי הבכיר גיאם בלאגה: "לקרויף יש הצעה מברצלונה"

ג'ורדי קרויף. גם הוא בדרך להפוך לאגדה במכבי תל אביב
ג'ורדי קרויף. גם הוא בדרך להפוך לאגדה במכבי תל אביב | AFP

בקטאלוניה מעריכים את העבודה שעשה ההולנדי במכבי ת"א ובבוקר פורסם כי הוא ישולב בצוות המקצועי ויעסוק ברכש. האם הפגישה הקרובה עם גולדהאר תהיה האחרונה של המנג'ר הצהוב?

(גודל טקסט)
ג'ורדי קרויף עומד לקבל תפקיד בצוות המקצועי של ברצלונה תחת המנהל המקצועי רוברטו פרננדס ולהתעסק בעיקר בנושאי רכש, כך מדווח הבוקר (רביעי) העיתון "ספורט" כשהוא נשען על פרסום בתחנת הרדיו "קאדנה סד" המקורבת למועדון הקטאלוני.


בערב, שעות לאחר אותו דיווח, גם העיתונאי הספרדי הבכיר גיאם בלאגה, הידוע כי לו קשרים עם ההולנדי, טען כי לג'ורדי קרויף הצעה מברצלונה וכי עליו להחליט אם להישאר במכבי תל אביב, להסכים להצעת הקטאלונים או אולי אף לחכות להצעה מהפרמייר-ליג.


.@JordiCruyff has got a decision to make. Barcelona want him as part of the Football Department. Does he go? Stay at Maccabi? Wait for EPL? pic.twitter.com/s0WtZ9cB1N

— Guillem Balague (@GuillemBalague) May 31, 2017


הדיווח הגיע יממה לאחר דיווח אחר שסיפר על פגישה של מנג'ר מכבי תל אביב השוהה כעת בברצלונה עם נשיא המועדון ג'וזף ברתומאו. "ספורט" מפרט את הסיבות למינוי המתקרב: 1. הצלחתו של קרויף כמנהל מקצועי בעיקר אצל הצהובים. 2. היחסים הטובים שנוצרו בינו לבין בארסה לאחר מותו של אביו יוהאן קרויף, כשג'ורדי ביקר בכל הטקסים שעשו בברצלונה לאביו המנוח וגם חתם בשם המשפחה על שורה של הסכמים כמו קריאת אצטדיון על שמו של השחקן והמאמן ההולנדי הענק.




קרויף אמור לסייע למערך הרכש של בארסה שכשל בשנתיים האחרונות ולעמוד בקשר עם ארנסטו ואלוורדה, המאמן החדש, ששיחק במדי הבלאוגרנה בשנים 1988-1990 תחת קרויף האב.


AFP
בברצלונה חושבים שקרויף כבר בשל להשתלב במועדון. צילום: AFP


 הדיווחים האלה מתחברים לרצונו של קרויף לעזוב את מכבי תל אביב לאחר שהערעור במעמדו נחשף פומבית בראיון שהעניק המאמן ליטו וידיגאל בסיום ההפסד בגמר הגביע לבני יהודה ("אני לא מחוייב לקרויף, הבעלים מיץ' גולדהאר הביא אותי ולא הוא").


ההולנדי אמור להיפגש השבוע בככל הנראה בספרד עם גולדהאר. ייתכן ובפגישה הזאת יודיע המנג'ר לבעלים על סיום דרכו במכבי תל אביב אחרי חמש שנים מוצלחות, שכללו שלוש אליפויות, גביע ועלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות.








 
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי