כצפוי: מייק פירסט סיים את דרכו במכבי חיפה

מולנסטיין ופירסט
מולנסטיין ופירסט | ערן לוף

עוזר המאמן האנגלי בן ה-48, שהגיע ארצה ביחד עם מולנסטיין, סיים את תפקידו בתום עונה אחת: "נהניתי בישראל". עתידם של בוקולי ואנטמן לא ברור

(גודל טקסט)

מיד בתום העונה ולאחר המשחק האחרון מול מכבי פתח תקווה זומנו מספר אנשי הצוות המקצועי והניהולי של מכבי חיפה למשרדו של המנכ"ל אסף בן דב וערכו שיחות סיכום העונה. העובדים חשבו כי באותן שיחות יודיע בן דב גם על עתידם לקראת העונה הבאה, אך זה לא קרה.

היום (רביעי) הודיעה מכבי חיפה באופן רשמי כי עוזר המאמן האנגלי מייק פירסט לא ימשיך בעונה הבאה. פירסט בן ה-48 הגיע למעשה עם המאמן רנה מולנסטיין, עמו שיתף פעולה במנצ'סטר יונייטד. מולנסטיין נכשל ופוטר, אך בחיפה ביקשו מפירסט להמשיך במועדון והאחרון נותר עד לתום העונה.

כעת במכבי חיפה החליטו כי פירסט לא ימשיך בעונה הבאה, אלא למעשה יסיים את החוזה לאחר שנה אחת. פירסט אמר לאתר הרשמי של המועדון: "נהניתי בישראל. הכרתי אנשים נפלאים. למכבי חיפה יש מוניטין ובתור אוהד יונייטד אני יכול לומר שהכרתי את מכבי חיפה".


מולנסטיין ופירסט בימים מוצלחים יותר (ערן לוף)

לאחר עזיבתו של פירסט טרם ברור עתידם של הסקאוט גוסטבו בוקולי ומאמן השוערים גיורא אנטמן. ראשי הירוקים יתייעצו בנושא עם המנהל הספורטיבי החדש, טוני מוניוס, ובצוותא יקבלו החלטה לגבי השניים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי