אנדרלכט הגישה הצעה לבני יהודה על זובאס, שלושה זרים יעזבו

זובאס
זובאס | אודי ציטיאט

נציגים של הבלגים עקבו בגמר הגביע אחרי השוער הליטאי והתרשמו, אבוקסיס מתחיל לבנות את הסגל וקיבל הבטחה לחיזוק משמעותי

(גודל טקסט)

האם בני יהודה תאבד את אחד הכוכבים שלה? לספורט1 נודע כי אנדרלכט הגישה הצעה לבעלים ברק אברמוב על השוער הליטאי אמיליוס זובאס. הבלגים התעניינו בעבר ברכישת השוער המצטיין, וכעת נודע כי שני נציגים של המועדון הבלגי נכחו במשחק גמר הגביע מול מכבי ת"א. הזהובים מחזיקים ב-49 אחוז מכרטיס השחקן של זובאס, ויהיו מוכנים לשחררו תמורת סכום כספי הולם. ראוי לציין שזובאס הצטרף בקיץ שעבר בחוזה לארבע שנים.

בתוך כך, מאמנה החדש של בני יהודה, יוסי אבוקסיס, מתחיל לגבש את הסגל לעונה הבאה. למאמן הובטח חיזוק בסגל בגזרת הישראלים וגם בגזרת הזרים. המאמן החל במסכת שחרורים מהקבוצה, והקורבן הראשון הוא טיג'אן ג'ייטה, קשרה הגמבי של הקבוצה בעונה האחרונה. אבוקסיס אינו מעוניין בשירותיו של הקשר, והודיע להנהלת המועדון לא לממש את האופציה עליו בעונה הבאה.

כמו כן, גם מרקו יובאנוביץ' ואנטוניו מרשיץ' לא ימשיכו בשורות הכתומים בעונה הבאה. הבלם הסרבי כבר את עזב את ישראל לארצו, וקיבל הצעה להצטרף אל פרטיזן בלגרד. מנגד, מרשיץ', לו חוזה לשנתיים נוספות במחזיקת הגביע הטרייה, עדיין לא קיבל הודעה רשמית על שחרורו, אבל המועדון לא יעמוד בדרכו במידה וישיג הצעה ממועדון אחר.

יוסי אבוקסיס. מתחיל לבנות את הסגל (עדי אבישי
יוסי אבוקסיס. מתחיל לבנות את הסגל (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי