נתניה מעוניינת לצרף את וובה בראון או מתן אוחיון וכן חלוץ זר

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן העולה החדשה, סלובודאן דראפיץ' מתעניין גם במגנים סאן מנחם ועדי קונסטנטינוס

(גודל טקסט)
במכבי נתניה ממשיכים בבניית הסגל לקראת החזרה לליגת העל, כאשר עד כה החתימו בקבוצה את החלוץ עדן שרם והבלם גיא גרוס. 


בקבוצה רוצים את וובה בראון ומייעדים לו את עמדת הקשר האחורי, אך נכון לרגע זה, בקבוצה יחכו להתפתחויות בהפועל ב"ש, בעיקר סביב הישארותו של אובידיו הובאן, שעשויה לסלול את דרכו של בראון לקבוצה מעיר היהלומים. לגבי הבלם מתן אוחיון, אצל האלופה כבר אישרו לו לעזוב, אך נכון לרגע זה ההחלטה נמצאת בידיים של השחקן. 


בקבוצה ימתינו לראות אם יצרפו בלם ישראלי, אחרת ינסו לצרף בלם זר. כרגע חתומים בקבוצה שלושה זרים (ורגאץ', מוחמד וקוגבאנייה) כאשר בנתניה מתכננים להשקיע בהבאת חלוץ זר איכותי. בקבוצה פוסלים בשלב זה את צירופו של שלומי ארבייטמן.


מי שעדיין נמצא ברשימות הוא קשרה של הפועל ירושלים בעונה שעברה, עדי קונסטנטינוס. בנוגע לעמדת המגן השמאלי, למרות הסיכום עם בן צעירי, בנתניה עדיין פועלים לשחרורו מבני יהודה, כאשר המדיניות של הבעלים אייל סגל היא לא להשאיל שחקנים כך שגם אם תהיה השאלה מצד נתניה, סעיף השחרור לא צפוי להיות מעל 300 אלף שקלים. 

גם סאן מנחם עדיין מועמד, אך בקבוצה ימתינו להבהרות שיקבל המגן ממכבי חיפה. בכל אופן, הבעלים אייל סגל נמצא בחו"ל וכך גם צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, כך שבקבוצה צפויים להאיץ את ההכנות רק בשבוע הבא. "יש לנו כבר 17 שחקנים חתומים, כך ששלד יש לנו. אנחנו יודעים טוב מאוד איפה אנחנו רוצים להתחזק ונעשה את זה" אמרו אצל העולה החדשה. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי