קבוצות מהולנד ומהליגה שנייה באנגליה מתעניינות באיולפסון

איולפסון
איולפסון | דני מרון

הבלם, שלא נמצא בתוכניות של מכבי חיפה, מחפש את התחנה הבאה. שוער העבר יחליף את אנטמן, סאן מנחם דורש הבהרות. חילוקי דעות עם בן הרוש, דמארי יעבור בדיקה

(גודל טקסט)
הבלם האיסלנדי של מכבי חיפה, הולמר אוילפסון, כבר מחפש את התחנה הבאה שלו לאחר שהבין כי הוא לא בתוכניות של גיא לוזון לעונה הבאה. אוילפסון אומנם חתם על חוזה עתק לארבע שנים אך אינו מעוניין להישאר במקום בו לא רוצים אותו.

 

סוכניו של השחקן סיפרו כי קבוצות מהליגה הראשונה בהולנד ובליגה השנייה באנגליה כבר פנו לגביו ורק לאחר שהשחקן יחזור ממשחק נבחרתו בסוף השבוע הקרוב מול קרואטיה, יאיצו במשא ומתן מול הקבוצות. "הולמר יושאל בוודאות בעונה הקרובה", אמרו בסביבתו של השחקן. בחיפה מקווים כי גם שאר הזרים שנמצאים תחת חוזה ולא נמצאים בתוכניות כמו הבלם מארק ואליינטה, הקשר קמיל ואצק והחלוץ פיטים אזמי ימצאו קבוצות שיקלטו אותם.


 

במקביל הירוקים כבר עובדים על זרים חדשים בניסיון לסגור את הסגל עוד לפני פתיחת מחנה האימונים ב-10 ביולי בפולין. בין השאר יוחתמו ככל הנראה מגן ימני ומגן שמאלי זרים אלא אם כן אופיר דוידזאדה, שבשלב זה קרוב יותר למכבי תל אביב, ישנה את דעתו וירצה להגיע לחיפה.

 

בשבוע האחרון העביר המנהל הספורטיבי המיועד, טוני מוניוס, מספר מועמדים וההחלטה הסופית תתקבל בקרוב. מדובר בעיקר בשחקנים מהליגה השנייה בספרד ומספר שחקנים מארגנטינה. בנוסף מוניוס העביר גם את דעתו לגבי מספר שחקני התקפה, אבל בקבוצה מעדיפים לסיים קודם כל את הבנייה של הקו האחורי. 


הולמר איולפסון. יש לו ביקוש (דני מרון)
הולמר איולפסון. יש לו ביקוש (דני מרון)


גם המגן סאן מנחם וסוכנו ג'קי דהאן מחכים להתפתחויות בגזרת המגנים ורק לאחר שטוני ולוזון יגבשו את דעתם, יחליט מנחם אם הוא מעוניין להישאר ולשמש כמגן מחליף או לעבור לקבוצה אחרת. גם מכבי נתניה וגם בני יהודה כבר פנו בעניין. במועדון מקווים גם להחתים את עומרי בן הרוש, כאשר הסאגה כרגע היא סביב גובה החוזה כאשר המגן רוצה חוזה לשנתיים.

 

החלוץ עומר דמארי, שנפצע בסיום העונה שעברה וטרם החלים מפציעתו, יחזור מחופשה פרטית בארה"ב ויעבור בדיקה נוספת כדי לברר האם הוא זקוק לניתוח נוסף. במועדון חוששים שדמארי סובל משני בקעים במפשעה ואם יצטרך ניתוח נוסף הוא צפוי להחמיץ את מחנה האימונים בפולין. השוער אוהד לויטה, הבלם דקל קינן והקשר גילי ורמוט צפויים לחתום השבוע על הארכת חוזיהם בקבוצה. האחרון צפוי לזכות בחוזה חדש שיכלול לא רק את העונה הקרובה אלא גם העונה שלאחריה.


ניר דוידוביץ' מונה למאמן השוערים
ניר דוידוביץ', שוער העבר של הקבוצה, שאימן בשנה החולפת את קבוצת הנוער, מונה היום (ראשון) לשוער הקבוצה הבוגרת במקומו של גיורא אנטמן, שסיים את תפקידו לפני מספר ימים.



 
"זה רגע באמת מאושר", אמר דוידוביץ' לאתר הרשמי של הקבוצה. "אני גאה להצטרף לקבוצה הבוגרת. אני מתכוון להביא את כל הידע שלי, הניסיון וכל מה שלמדתי במכבי חיפה במהלך הקריירה לטובת טיפוח וקידום השוערים. וכמובן חשוב לי מאוד להביא את הרוח של מכבי חיפה עליה גדלתי לתוך חדר ההלבשה לשוערים בפרט ולכלל הקבוצה".


נשיא הקבוצה יעקב שחר אמר: "אני שמח מאוד שמאמן שיש לו עבר עשיר כשחקן במועדון ובנבחרות ישראל, ניסיון כמאמן נבחרת ישראל ומחלקת הנוער שלנו מגיע לתפקיד כמאמן שוערים של הקבוצה הבוגרת. אני מאחל לניר ולנו בהצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי