4 חברי "לה פמיליה" הורשעו אחרי שהודו בעבירות חמורות

חברי לה פמיליה שהורשעו
חברי לה פמיליה שהורשעו | צילום: אבשלום ששוני

חלק מהסעיפים בגינם ייענשו חברי הארגון הפ קשירת קשר לביצוע פשע, חבלה בכוונה מחמירה, תקיפה בנסיבות מחמירות, שוד וסיכון חיי אדם בחמישה מקרים שונים

(גודל טקסט)

ארבעה מבין הנאשמים בפרשת קבוצת האוהדים של בית"ר ירושלים הורשעו היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בעבירות חמורות לאחר שהודו במעשיהם במסגרת במסגרת הסדר טיעון. מכתב האישום המתוקן הושמט סעיף של ניסיון רצח, אולם העבירות שבהן הורשעו עלולות לשלוח אותם למאסר ממושך. הסדר הטיעון אינו כולל הסכמה על העונש ובפרקליטות מתכוונים לבקש מבית המשפט לגזור עליהם עונשי מאסר.

הנאשמים שהורשעו הם עומר גולן, יואב נחשון ומתן שמעון. האישום הראשון מדבר על האירוע החמור ביותר בכתב האישום המסועף נגד קבוצת האוהדים האלימה שאירע בשכונת פלורנטין בתל אביב, במסגרתו הכו הנאשמים בפטיש אוהדי הפועל תל אביב, והורשעו בקשירת קשר לביצוע פשע. גולן הורשע גם בחבלה בכוונה מחמירה. לגבי הקטין בן ה-17, קבע בית המשפט שביצע את העבירות והוא יורשע בכפוף לתזכיר של שירות המבחן, כפי שנהוג במקרים של קטינים.

האישום השני, "פלורנטין 2" כפי שנקרא בכתב האישום, בו ניסו הנאשמים לשחזר את ה"הצלחה" של האירוע הראשון וארבו לאוהדים אדומים נוספים על מנת לפגוע בהם. לגבי הקטין נקבע כי ביצע באירוע קשירת קשר לביצוע פשע ובניסיון לחבלה בכוונה מחמירה.


אחד החשודים מלה פמיליה (אבשלום ששוני)

האישום השלישי מדבר על אירוע שבו חלק מהנאשמים החליטו לארוב לאוהדי הפועל תל אביב שהמתינו להסעה ברידינג בתל אביב למשחק קבוצתם באצטדיון טדי. הנאשמים הגיעו למקום עם אלות ואבנים. האוהדים ברחו, למעט אוהד אחד שנפצע והם הכו אותו בכל חלקי גופו. מהכיס של הנפגע נפל כסף והקטין לקח אותו. גולן הורשע והקטין ביצע קשירת קשר לביצוע פשע ותקיפה בנסיבות מחמירות. בנוסף לביצוע שוד.

האישום הרביעי נקרא "כדורגל חופים 1", בנוגע לקשירת קשר לתקיפת אוהדי מכבי חיפה וגניבת ציוד מהם. שמעון ונחשון תקפו יחד עם אחרים את האוהדים והורשעו בתקיפה לשם גניבה בצוותא וקשירת קשר לביצוע פשע.

אישום חמש הוא "כדורגל חופים 2". באירוע חברי הקומץ של לה פמיליה ביקשו לשחזר את תקיפת אוהדי מכבי חיפה והגיעו למתחם כדורגל חופים בנתניה עם בקבוקי זכוכית. שכשעבר רכב שחשדו כי בו נמצאים אוהדי הקבוצה, הם זרקו לעברו בקבוקים, אבנים ומקלות. באישום זה הורשעו בקשירת קשר לביצוע פשע, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה וחבלה במזיד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי