מכבי פתח תקווה לא ממהרת: "כל זר שיגיע ישפיע על הסגל"

עומר גולן לוזון
עומר גולן לוזון | ערן לוף

אנטה קולושיץ' הקרואטי הוצע, ז'ז'ניצ'אק לא הרשים וגם דייביסון לא צפוי להגיע: "רפואה יודע מה הוא רוצה". אבידור במשא ומתן

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה החתימה עד כה בפגרה שחקן רכש אחד, עודד אלקיים, ובקבוצה בינתיים לוקחים את הזמן ולא רוצים לטעות בכל הנוגע להחתמות שיבצעו, במיוחד מבחינת הזרים.

לקבוצה הוצע הבלם הקרואטי אנטה קולושיץ', אשר בעברו שיחק בטורקיה וזכה במולדתו באליפות עם קבוצתו רייקה, אך נכון לרגע זה, במועדון מביאים ספקות לגבי העסקה. "צפינו באמת בהרבה בלמים, והוא בהחלט היה בין המרשימים, אך נראה שיהיה קשה לשכנע אותו להגיע לארץ", אמרו במועדון. יאקוב ז'ז'ניצ'אק, בלמה של לגיה ורשה, הוצע גם כן, והמאמן קובי רפואה אף טס לצפות בו, אך הבלם לא הרשים ונראה כי לא יצורף.

בקבוצה קיבלו החלטה עקרונית, לפחות נכון לרגע זה, כי הבלם דייביסון לא יוחתם ורק אם הצוות המקצועי לא יימצא מועמדים ראויים, בקבוצה יחזרו לאופציית בלמה הברזילאי של מאריטימו בעונה שעברה. "ניקח את הזמן ולא נביא כל זר. אנחנו יודעים שהשנה כל זר שיהיה כאן ישפיע על הסגל ואסור לנו למהר. קובי יודע מה הוא רוצה והוא לא יביא סתם זרים", אמרו במועדון.

לקבוצה הוצע כבר בחודש שעבר החלוץ נייג'ל האסלביינק, שחתם בעירוני קריית שמונה, אך בקבוצה לא התרשמו ממנו והחליטו לא להחתימו. מנגד מי שנמצא במשא ומתן עם המועדון הוא חלוצה של בני סכנין בעונה שעברה, יובל אבידור, כאשר פגישה עם השחקן ונציגיו צפויה להתרחש בימים הקרובים.


ילבש כחול? אבידור (אריאל שלום)

בעניין אחר, בקבוצה הוחלט בימים האחרונים שהתאריך הרשמי לפתיחת האימונים יהיה ה-25 ביוני. מחנה האימונים עדיין לא נסגר באופן רשמי וצפוי להיערך או באוסטריה (באותו מקום בו נערך בעונה שעברה) או בסרביה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי