העברות: ישראל ראש חתם בהפועל ת"א, חדד ממשיך באשקלון

ישראל ראש
ישראל ראש | aaaaaa

רכש שמיני לאדומים, וגם: מיחאי רומן מחוזר, דור ג'אן קיבל פניה, רוסלן ברסקי על סף סיכום בהפועל חיפה. השמועות וההחתמות כאן

(גודל טקסט)

כמו בעולם גם הקבוצות בישראל כבר מתכוננות לפתיחת האימונים ומעוניינות לגבש את הסגלים עוד לפני פתיחת האימונים. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות וההחתמות הרשמיות. 

רשמי
*הבלם ישראל ראש חתם בהפועל תל אביב כפי שפורסם לראשונה בספורט1. 
ראש, 29, עבר במ.ס אשדוד, הכח עמידר רמת גן והפועל רמת גם במדיה שיחק בשנתיים האחרונות. אשתקד כבש 10 שערים בכל המסגרות מעמדת הבלם. "שמח ומתרגש לחתום בקבוצה בסדר גודל של הפועל ת"א. מקווה לעזור לקבוצה לעלות לליגת העל ולהחזיר לצוות וההנהלה על האמון בי".

*בן צעירי חתם במכבי נתניה לעונה אחת עם אופציה לשלוש נוספות. הצהובים יוכלו לרכוש אותו תמורת 350 אלף שקל בקיץ. (תומר חבז)

בן צעירי בצהוב
בן צעירי בצהוב

* הקשר עוז צבאג חוזר לעונת פרישה בהפועל קטמון.

שמועות
שוער עירוני רמת השרון גולן אלקסלסי קיבל הצעה להצטרף למכבי נתניה כשוער שני. כזכור דני עמוס חתם בקבוצה בחודש שעבר וישמש כשוער הבכיר של העולה החדשה לליגת העל.


*בני יהודה ממתינה להתפחויות בעסקת אלי אלבז עם בית"ר ירושלים. במקביל, החלוץ דור ג'אן ששיחק בבית"ר תל אביב/רמלה קיבל פניה מהקבוצה. (אשר גולדברג).

*הקשר רוסלן ברסקי על סף סיכום בהפועל חיפה ומחכה לאישור העסקה על ידי יואב כץ. השחקן שגדל במכבי תל אביב מועמד להגיע להפועל אשקלון אם העסקה לא תצא לפועל. (אשר גולדברג)

*הקשר עומר צלישר, שסיים חוזה בקריית שמונה קיבל הצעה להצטרף להפועל תל אביב, אך בשלב זה מעדיף לחכות להצעה מליגת העל. (מיכאל וייסרמן)

*מכבי פתח תקווה תיפגש בקרוב עם החלוץ יובל אבידור. קובי רפואה לא ממהר להחתים את הבלמים הזרים אחריהם הוא עוקב. (תומר חבז)

*מ.ס אשדוד והפועל רעננה מעוניינות בחלוץ מכבי פ"ת בעונה החולפת מיחאי רומן. הקבוצות יצטרכו להגיע להסדר עם קבוצתו הנוכחית ניימיכן, כפי שעשתה זאת מכבי פ"ת העונה. (תומר חבז)


מיחאי רומן. יישאר בישראל? (דני מרון)

*שמו של בלם מ.ס אשדוד מיקי סירושטיין עלה בהפועל רעננה שם שיחק בעברו. (אשר גולדברג)

*במכבי חיפה עובדים: המגן הגנאי דניאל אופרה, ששיחק תחת גיא לוזון בסטנדרד ליאז' מועמד. ורמוט, לויטה וקינן צפויים להאריך חוזה השבוע, בעוד שבריק, וייסמן וסאן מנח מחוזרים בקבוצות אחרות, ומכבי חיפה קבעה להם תג מחיר של 100,000 שקלים להשאלה, ומליון לרכישה. רז מאיר קיבל הוראה להגיע לפתיחת האימונים. לחצו לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)

*העולה החדשה לליגת העל הפועל עכו מעוניינת בגבי קניקובסקי מהפועל פתח תקווה. (מיכאל וייסרמן)

*הקשר מור שקד מנהל משא ומתן עם העולה החדשה ללאומית הפועל חדרה. (מיכאל וייסרמן)

*אושרי רואש סיים חוזה בהפועל חיפה אך מעוניין להישאר, בקבוצה בודקים במקביל בלמים זרים. לחצו לפרטים המלאים (מיכאל וייסרמן)

* רודי חדד סיכם לעונה נוספת בהפועל אשקלון (יעקב זיו)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי