בן חיים נפרד מאלברמן: אני בטוח שתצליח איפה שתלך

סקאריונה
סקאריונה | צילום: דני מרון

חלוץ מכבי תל אביב נפרד מהקשר שעבר למכבי חיפה: "אבן דרך בקריירה שלי". סקאריונה טרם מצא קבוצה, במועדון מעריכים: בניון ובן חיים ימשיכו

(גודל טקסט)
חלוץ מכבי תל אביב טל בן חיים נפרד היום מגל אלברמן, שעבר למכבי חיפה, בפוסט מרגש בחשבון האינסטגרם: "תודה על כל מה שאתה וכל מה שלמדתי ממך בתור מקצוען, תודה על החבר לקבוצה ולחיים שנהיית. תודה על 4 שנים של נאמנות, ווינריות, חברות אמיתית על המגרש ומחוצה לו. אתה ללא ספק אבן דרך בקריירה שלי. היה לי הזכות והכבוד כל רגע ורגע. בטוח שתצליח איפה שתלך ובמה שתעשה. אוהב אותך חבר יקר!".

 

 

תודה על כל מה שאתה וכל מה שלמדתי ממך בתור מקצוען, תודה על החבר לקבוצה ולחיים שנהיית. תודה על 4 שנים של נאמנות, ווינריות, חברות אמיתית על המגרש ומחוצה לו. אתה ללא ספק אבן דרך בקריירה שלי. היה לי הזכות והכבוד כל רגע ורגע. בטוח שתצליח איפה שתלך ובמה שתעשה. אוהב אותך חבר יקר! 6️⃣ #galalberman #legend

A post shared by Tal Ben-Chaim ⚽ (@talbenchaim11) on



בעניין אחר, במועדון ממתינים למוצא פיו של הבעלים מיץ' גולדהאר בנושא הצוות המקצועי ושינוי סגל השחקנים. השחקנים עמוק בחופשות וגם המאמן ליטו וידיגאל שוהה בפורטוגל. בסביבת הקבוצה היה מי שביקר את ההתנהלות: "הכל מעורבב, זה יוצר כותרות ורעשי רקע וחבל לא לעצור את זה. סתם מדובר בפסטיבל סביב ג'ורדי".

 

וידיגאל והצוות שלו אינם מתכוונים בשלב זה לוותר על ההסכם הכספי שלהם מול המועדון וצפויים לעזוב רק בתמורה לפיצוי הולם.


לצד רובן מיקאל וגל אלברמן שכבר עזבו, במכבי תל אביב מצפים שהארגנטינאי אוסקר סקאריונה ימצא קבוצה חדשה, אבל הקשר המאכזב שהגיע על ידי שוטה ארבלדזה אינו מחפש כלל מועדון חלופי והודיע כי ישוב לתל אביב לפתיחת האימונים בעוד עשרה ימים. לסקאריונה חוזה לשנתיים נוספות והשכר שלו כמיליון יורו לעונה יצריך כבר בימים הקרובים את מעורבותו של ג'ורדי קרויף.


בניון
בניון, ימשיך בצהוב (ערן לוף)


במכבי תל אביב טוענים כי יגיעו לפחות שלושה זרים חדשים והכיוון הוא עמד המגן השמאלי והקשר. בקבוצה ממשיכים במו"מ הכספי עם יוסי בניון וטל בן חיים לחוזה חדש לעונה נוספת ומאמינים כי השניים הנמצאים עם נבחרת ישראל יחתמו רשמית וישארו במועדון. המו"מ מול ברק יצחקי יושלם כשהחלוץ ישוב מחופשה בארצות הברית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי