אושרי רואש מעוניין להישאר בהפועל חיפה שמחפשת בלם במקביל

אושרי רואש
אושרי רואש | צילום: ירון אלפי

הבלם מסיים חוזה ומוערך על ידי הבעלים יואב כץ. במועדון עדיין לא החליטו בנוגע לעתידו וחושבים על השאלה, כשבמקביל עלו שמות של בלמים זרים

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מגבירים את ההכנות לעונה הבאה. במועדון צפויים לקבל החלטה לגבי עמדות השוער  והבלם האחורי, אחרי שניסו קפילוטו חתם על חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה. לאחרונה הוצעו לקבוצה מספר בלמים וביניהם ברזילאי בשם איסלאן (29), ששיחק בשנים האחרונות בוואשקו דה גמה ובנאוטיקו.

המאמן ניר קלינגר יצפה בקלטות של הבלמים הזרים, ויקבל החלטה עם מי מהם תפתח חיפה במשא ומתן. בנוסף בחיפה יפגשו בקרוב עם הבלם אושרי רואש ונציגיו, כאשר האחרון ירצה לשמוע לגבי מעמדו לקראת העונה הבאה. אם רואש יבין כי אינו נמצא בתוכניות של קלינגר, הוא יבקש לעזוב לקבוצה אחרת והפועל עכו כבר הביעו עניין בשחקן. רואש שגדל ושיחק את כל שנותיו בחיפה, אינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך מאוד מוערך על ידי הבעלים יואב כץ שיחליט אם להשאיר את הבלם במועדון או במקביל להשאילו לקבוצה אחרת.
 

אם בחיפה יחליטו שלא להשאיל את השחקן, הקבוצה עשויה לבקש עליו דמי השבחה, בדומה לחלוץ אלי אלבז שמבוקש בבית"ר ירושלים ובבני יהודה. "ניפגש עם אנשי חיפה ונשמע לגבי רואש. אושרי הוא בחור צעיר שרוצה לשחק ולא פעם התבטא יואב כץ עד כמה הוא מעריך את השחקן ולכן לא ירצה לפגוע בו", אמרו בסביבתו של השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי