יובל אבידור ויובל שבתאי חתמו במכבי פתח תקווה

יובל שבתאי מוצג במכבי פתח תקווה
יובל שבתאי מוצג במכבי פתח תקווה | צילום: מכבי פתח תקווה

רפואה מעלה הילוך: החלוץ שנפרד מסכנין חתם לעונה אחת, הקשר מגיע מרעננה בחוזה לשלוש שנים לאחר שדחה את הצעת בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)
מכבי פתח תקווה הודיעה הבוקר על צירופו של החלוץ יובל אבידור לעונה עם אופציה לעונה נוספת. אבידור, 30, הבקיע אשתקד שבעה שערים ב-36 הופעות ליגה במדי סכנין. הוא שיחק בעבר בהפועל חיפה, מכבי תל אביב, עירוני קריית שמונה, הפועל עכו ומכבי נתניה. 


היום העמוס נמשך ברכש שלישי הקיץ, קשר הפועל רעננה יובל שבתאי. בשיחה שנערכה בין שבתאי לאשר אלון, בעלי הפועל רעננה, הבהיר האחרון לקשר כי הוא רשאי לחפש קבוצה וכי לא יעמוד בחוזהו, למרות שהקשר מחזיק בחוזה לעוד שנתיים. גם בית"ר ירושלים הגישה הצעה על הקשר, אבל שבתאי העדיף את הצעת המלאבסים הגבוהה יותר וחתם לשלוש שנים.


הקשר בן ה-30 שב לרעננה בינואר לאחר ששיחק שני משחקי ליגה במדי הפועל באר שבע והבקיע שער אחד ב-14 הופעות. שבתאי, שגדל בעירוני קריית שמונה, עבר בקריירה בקריית אתא, עראבה, אחי נצרת, הפועל עכו והפועל חיפה. 



שבתאי. שוב נפרד מרעננה (האתר הרשמי של מכבי פתח תקווה)


מהפועל רעננה נמסר לאחר עזיבתו של שבתאי: "רוצים להוקיר תודה ליובל שבתאי על שתי קדנציות נהדרות בקבוצה, ולאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך".


העונה מתכננים בפתח תקווה לשחק בצוות עם שני קשרים אחוריים וקשר קדמי ולא הפוך כפי שהיה בעונה שעברה, כאשר אחד המועמדים היה דניאל גרץ שחתם בהפועל ת"א. כפי שכבר פרסמנו אמש, מכבי פ"ת תפתח את אימוניה ב-25.6.17 עם שלושת שחקני הרכש שחתמו עד כה: עודד אלקיים, אבידור ושבתאי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי