השוער הסרבי זוראן פופוביץ' הוצע להפועל חיפה

קלינגר
קלינגר | צילום: עדי אבישי

האדומים מחפשים מחליף לפלטהאוזן, ברסקי יחתום בימים הקרובים. מגרלשווילי סיכם על הארכת חוזה לעונה נוספת

(גודל טקסט)
הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לעונה הקרובה. המאמן ניר קלינגר אומנם נמצא בחופשה, אבל במקביל בודק אופציות לחיזוק הקבוצה. במועדון טרם החליטו אם להחתים שוער זר או שוער ישראלי נוסף במקומו של פיט פלטהאוזן שיעזוב. שוער סרבי, זוראן פופוביץ', הוצע לקבוצה, אך כרגע נראה כי אינו בעדיפות עליונה.


פופוביץ' בן ה-29 שיחק העונה בווז'דובאץ במולדתו ונבחר על פי מספר כלי תקשורת לשוער העונה. למרות זאת, במועדון מעדיפים לחכות לאריאל הרוש או אוהד לויטה. הרוש אמר לאנשי המועדון שהוא עדיין בוחן אופציות מעבר לים. 
 

האדומים הגיעו לסיכום עם השוער רובי לבקוביץ' שבכל מקרה ימשיך בעונה הבאה. הקשר רוסלן ברסקי צפוי לחתום בימים הקרובים. ברסקי, ששייך למכבי תל אביב ושיחק העונה בבית"ר תל אביב/רמלה, הרשים את הצוות המקצועי. בנוסף, האדומים מחכים להתפתחויות בצוות המקצועי של מכבי תל אביב בכדי לדעת מה מעמדו של הקשר דור פרץ. קלינגר נמצא ביחסים טובים עם ג'ורדי קרויף ומקווה שהאחרון יסכים להשאילו גם העונה.


 

במקביל במועדון ממשיכים בשיחות עם שחקני הקבוצה מהעונה האחרונה ולאחר שחתמו עם הבלם ניסו קפילוטו, גם המגן חיים מגרלשווילי סיכם לעונה נוספת וימשיך בקבוצה. במועדון טרם החליטו לגבי מיקום למחנה אימונים ושתי האופציות המועדפות בשלב זה הן איטליה ואוקראינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי