ישראל זגורי על סף חתימה בהפועל רעננה

ישראל זגורי
ישראל זגורי | אודי ציטיאט

הקשר שנפרד מבית"ר ירושלים לחתום כמחליפו של יובל שבתאי. מוחמד שכר האריך חוזה עד 2021. רועי לוי, חלוץ נוער מכפר סבא, חתם

(גודל טקסט)

ישראל זגורי הצטרף לבית"ר ירושלים רק בינואר האחרון אחרי שהפועל תל אביב התקשתה לעמוד בשכרו והחליטה על שחרורו מהמועדון, אבל דווקא בבירה, תחת שרון מימר, הקשר מיעט לקבל קרדיט והוחלט על סיום דרכו בבירה.

כעת, כך נודע הבוקר (חמישי) לספורט1, הוא צפוי להצטרף לקבוצתו החדשה של דודו אברהם ולחתום בהפועל רעננה. זגורי בן ה-27 זכה לאחרונה להתעניינות מבני יהודה, אך נראה שינחת בשרון כמחליפו של יובל שבתאי.

הקשר שגדל במכבי חיפה כאמור החל את העונה שעברה בהפועל ת"א, עבר בינואר לבית"ר ירושלים וממנה נפרד לאחר שהוחלט שלא להאריך את חוזהו. הוא שיחק גם בהפועל פתח תקווה, בני יהודה, הפועל רמת גן ומכבי נתניה. אשתקד רשם 23 הופעות ליגה וכבש שער אחד.

רעננה, שמינתה את דודו אברהם כמחליפו של חיים סילבס, החתימה עד כה רק את הסרבי מרקו אדאמוביץ' שהגיע מקפריסין. החלוץ כארם ארשיד שב מהשאלה בהפועל עפולה, בעוד עמנואל אמבולה, אלי בבייב ושבתאי שעזב אתמול למכבי פתח תקווה נפרדו מהקבוצה. 


שכר. נשאר עד 2021 (הפועל רעננה רשמי)

בנוסף, הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו של חלוץ הקבוצה מוחמד שכר עד שנת 2021. מנכ"ל הקבוצה גיל קופר אמר: "אני שמח שמוחא הולך ומתפתח במועדון במיוחד, כשמדובר בשחקן בית שלנו ובטוח ביכולתו לתרום למועדון בעונות הקרובות".

גם רועי לוי, חלוץ שכבש 15 שערים במדי הפועל כפר סבא בליגה לנוער, חתם בקבוצה מהשרון. על שירותיו של הכישרון הצעיר התחרו גם באר שבע ומכבי חיפה.

בתוך כך, הקבוצה הודיעה על שני משחקי האימון הראשונים הקיץ, כשבשביעי ביולי תפגוש את מכבי נתניה ומספר ימים לאחר מכן ב-13 לחודש תשחק מול מכבי הרצליה. מיקומי המשחקים והשעות יימסרו בהמשך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי