אלטמן יחתום במכבי חיפה בימים הקרובים

יונתן לוי עומרי אלטמן
יונתן לוי עומרי אלטמן | ערן לוף

מוניוס הודיע ללוזון באיזה זרים הוא מעוניין לעונה הבאה. במועדון מחכים לתשובה לגבי בן הרוש ושלומי אזולאי הקשר. ורמוט ולויטה יחתמו בשבוע הבא

(גודל טקסט)

גיא לוזון חזר מספרד, לאחר פגישת עבודה נוספת עם טוני מוניוס. תחילה, הפגישה הייתה אמורה להתקיים בישראל, ובה היום אמורים לקחת חלק כל ראשי המועדון. בשל פטירת אחיו של יעקב שחר, והאבל בו נמצאת המשפחה, הוחלט לדחות את הישיבה למועד אחר.

מוניוס ולוזון נפגשו בסופו של דבר בספרד. המנהל הספורטיבי הספרדי העביר למאמן רשימת מועמדים אותם היה רוצה לראות לובשים ירוק בעונה הבאה, כשעל הפרק מגן ימני, מגן שמאלי, קשר וחלוץ. במכבי חיפה מקווים שהשחקנים הזרים, להם חוזה לעונה הבאה, ימצאו קבוצה בקרוב. במועדון אישרו שקמיל ואצק, מארק ואליינטה, הולמאר איולפסון ופיטים אזמי מנהלים משא ומתן מול קבוצות שמוכנות לקלוט אותם.

גם בגזרת הישראלים ממתינים במכבי חיפה להתפתחויות. גיא לוזון מאוד מעוניין בצירופו של עמרי בן הרוש, ובמועדון מקווים לסיים במהרה את המשא ומתן מול המגן. הירוקים גם מחכים למוצא פיו של מיטש גולדהאר בנושא הקשר שלומי אזולאי, האם השחקן יחזור לצהוב או לא. עמרי אלטמן צפוי לחתום במועדון בימים הקרובים, כאשר טרם הוחלט האם לצרף את אופיר מזרחי. גילי ורמוט ואוהד לויטה צפויים לחתום על הארכת חוזיהם בשבוע הבא.

בתוך כך, הבלם אעיד חבשי והקשר עמית זנטי זומנו לפתיחת האימונים של הקבוצה. בצוות המקצועי טרם החליטו האם השניים יהיו חלק מהסגל בעונה הבאה, ויבחנו אותם במהלך אימוני הטרום עונה.

גילי ורמוט. יחתום רשמית בשבוע הבא (דני מרון)
 גילי ורמוט. יחתום רשמית בשבוע הבא (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי