סכנין במו"מ עם זגורי, רמזי ספורי יישאר עונה נוספת?

ספורי
ספורי | דני מרון

נציגת המגזר מקווה לסגור עם הפועל תל אביב השאלה לעונה נוספת, אקס בית"ר שמבוקש ברעננה עשוי להגיע. סבירסקי יצרף זרים ברזילאים

(גודל טקסט)

בבני סכנין יציגו ביום שני את המאמן החדש ז'אירו סבירסקי אבל מתחת לפני השטח כבר התחילו ראשי המועדון לעבוד על סגל העונה הבאה. "סבירסקי גם ככה לא מכיר שחקנים ישראלים וכאן אנחנו נעזור לו", הסבירו במועדון.

בקבוצה  מתכוונים לפנות בתחילת השבוע לראשי הפועל תל אביב בבקשה להמשיך ולשאול את הקשר רמזי ספורי. ספורי עצמו מעוניין להישאר בליגת העל והיה שמח להמשיך בסכנין ולכן במועדון מקווים כי האדומים לא יעמדו בדרכו של השחקן. "רמזי התחבר לקבוצה ואנחנו עליו ונשמח לראות אותו אצלנו", אמרו במועדון.

בנוסף בקבוצה ממשיכים לחפש אחר שחקנים ישראלים נוספים ופנו גם לישראל זגורי. הקשר ששיחק בעונה האחרונה בהפועל תל אביב ולאחר מכן בית"ר ירושלים ממנה שוחרר נמצא גם במשא ומתן עם הפועל רעננה. השחקן שנמצא בחופשה צפוי לקבל החלטה לגבי עתידו בימים הקרובים.


זגורי, מבוקש בצפון (דני מרון)

במקביל סבירסקי יעביר לראשי סכנין רשימה של מספר שחקנים ברזילאים אותם ירצה להביא עמו לישראל. בתחילת השבוע גם צפוי להיות מוכרע נושא עוזר המאמן כאשר שני המועמדים המובילים הם איימן חלאיילה, שאדי זבידאת ואיימן אבו יונס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי