סתיו שחם הודיע בפייסבוק: "עוזב את הפועל כפר סבא"

סתיו שחם
סתיו שחם | צילום: דני מרון

בעלי המועדון בשנים האחרונות הכריז באמצעות חשבונו האישי ברשת החברתית: "החלטתי להגשים לאוהדים את החלום להיות הבעלים של המועדון"

(גודל טקסט)
סתיו שחם, בעלי הפועל כפר סבא בארבע השנים האחרונות, הטיל הבוקר (שני) פצצה באמצעות עמוד הפייסבוק האישי שלו והודיע על עזיבת המועדון.


שחם, שבשנה האחרונה השתמש בפייסבוק בין השאר כדי לבחור מאמן לאחר פיטורי שרון מימר, היה תחת מתקפה גדולה מצד האוהדים לאחר שהתעניין ברכישת הפועל תל אביב בחורף האחרון והואשם על ידם כי פעולותיו הן שהורידו את הקבוצה לליגה הלאומית.


למעשה, לאורך כל העונה היחסים בין הקהל הירוק לשחם היו רעועים ובסופו של דבר אף עלו על שרטון, זאת כאמור בעקבות רצונו לעזור להפועל תל אביב שהייתה בתהליך פירוק. בתקופה האחרונה התקבלה ההחלטה בלבו של שחם לעזוב ועל כן הוא נפגש עם מספר רוכשים פוטנציאלים, אולם לבסוף החליט להעביר את זכויות הניהול ללא תמורה לאוהדים.




שחם עם האוהדים בעלייה לליגת העל לפני שנתיים (עדי אבישי)


בין השאר כתב סתיו שחם בפוסט: "אני מרגיש שהגיע הרגע בו אני צריך להמשיך הלאה ולחזור לחיי העסקיים והפרטיים. החלטתי להגשים לאוהדי הפועל כפר סבא את החלום להיות הבעלים של המועדון, ולהעביר את מניותיי במועדון ללא תמורה לידי עמותת האוהדים הלב הירוק.


"במהלך ארבע שנים נפלאות ביחד, עלינו מליגה א' צפון לליגת העל, בילינו שתי עונות בליגת העל ובסופן ירדנו לצערי ללאומית. שיקמנו את מחלקת הנוער מקצועית וחינוכית, הקמנו בית ספר לכדורגל המהווה מודל וחיקוי בענף הכדורגל עם למעלה מ-1,600 ילדים וילדות, הקמנו מחלקת נשים במועדון הכוללת כבר למעלה מ-200 נשים, נערות וילדות. מבחינתי האישית – הקמתי פה משהו גדול, משהו שאני גאה בו, ותמיד אהיה גאה בו – לטובת אוהדי הפועל כפר סבא ולטובת הקהילה בעיר כפר סבא".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי