ציון צמח חתם בבית"ר ירושלים לעונה עם אופציה

ציון צמח
ציון צמח | ערן לוף

אחד מכוכבי הפועל עכו בעונה החולפת חוזר לליגה הבכירה, המו"מ על אלי אלבז תקוע, לוטם זינו נבחן. אושרה העברת זכויות הניהול לידי אלי אוחנה

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים השלימה היום (שני) את הרכש השלישי שלה בקיץ הנוכחי, כשהחתימה את הקשר ציון צמח (27), בעונה שעברה בהפועל עכו. הקשר ההתקפי מצטרף לז'אורז'יניו ואמיר עגייב, שגם הם שחקני קישור בעלי אוריינטציה התקפית.


צמח חתם לעונה עם אופציה לשלוש שנים נוספות בקבוצה מהבירה אחרי שבעונה שעברה כבש שמונה שערים והוסיף עוד עשרה בישולים במדי הפועל עכו, שעלתה לליגת העל לאחר שנת היעדרות.  הבוקר הוא כבר ערך אימון בכורה במדים הצהובים-שחורים.


לאחר החתימה אמר ציון צמח: "אני רוצה להודות להפועל עכו על שלוש עונות. שמח להגשים חלום ולשחק במועדון כמו בית"ר ירושלים. אתן את כל כולי על המגרש בשביל להצליח ומחכה כבר למשחק הראשון לעיני הקהל המדהים. יאללה בית"ר".





בנוסף, בבית"ר עדיין מחפשים אחרי חלוץ חוד, כשלא ברור אם אלי אלבז (25) יגיע בשל המחלוקת הכספית עם יואב כץ על דמי ההשבחה. בעלי הפועל חיפה, לה שייך השחקן, דורש כחצי מיליון שקלים עבור מכירתו. כמו כן, בבית"ר מחפשים אחר קשר ובלם נוסף.


כמו כן, גם לוטם זינו (25) יצטרף לאימונים במטרה להרשים את הצוות המקצועי. בשלוש השנים האחרונות שיחק בת'ון השווייצרית, אך לא הרבה לקבל הזדמנויות. בינואר 2016 אף עבר להפועל תל אביב לחצי עונת השאלה. זינו מגיע מבית של אוהדי בית"ר.


במקביל, הוועדה להעברת זכויות הניהול נפגשה ואישרה את העברת זכויות הניהול בבית"ר ירושלים לידי אלי אוחנה בכפוף להעברת מספר תיקונים משפטיים להסכם בתוך 10 ימים מהיום.



אוחנה, יש אישור (דני מרון)



הקבוצה תצא למחנה אימונים ביום חמישי הקרוב בהונגריה לקראת משחקה הראשון במוקדמות הליגה האירופית ב-29 ביוני. עד אז מקווים בבירה לצרף שחקנים נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי