אימון בכורה בלי פנים חדשות בבני יהודה, תורג'מן סיכם לשלוש שנים

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

רק עזוז ואלמוג בוזגלו נטלו חלק באימון, הרכש היחיד עד כה יצטרף בקרוב. גבאי הגיע ושוחרר, מרשיץ' התאמן אבל מועמד לעזוב

(גודל טקסט)
בני יהודה פתחה ההכנות לעונת 2017/18 וערכה את אימון הבכורה בראשות המאמן החדש-ישן של הכתומיםיוסי אבוקסיס יחד עם עוזרו אורי גוטמן ושאר אנשי הצוות המקצועי. 


שון גולדברג, טל כחילה, בן צעירי, טיג'אן ג'ייטה, יונתן כהן,  פדרו גלבאן, אלי הרוש, אלון תורג'מן, אמיר עגייב, אלון תורג'מן ומרקו יובאנוביץ' עזבו את הכתומים, בעוד רק אביעד בורלא היה פנים חדשות וגם הוא שב מהשאלה בהפועל פתח תקווה. דובב גבאי הגיע לאימון ובקשתו לעזוב התקבלה. שני שחקני נבחרת ליטא, השוער אמיליוס זובאס והחלוץ נריוס ואלסקיס, קיבלו אישור לכמה ימי חופשה.


 

הקפטן איציק עזוז ואלמוג בוזגלו נטלו חלק באימון לצד אנטוניו מרשיץ', שעשוי לא להמשיך, ורועי גורדנה שצריך לסכם על המשך דרכו בקבוצה. לאימון הגיע הקשר הקרואטי אנטוניו מרסיץ' לו חוזה לשתי עונות נוספות ואפשר שלא ימשיך בקבוצה. באימון היה החלוץ דובב גבאי שביקש ונענה בחיוב לעזוב את הקבוצה. מבין שחקני העונה שעברה התאמנו הקפטן איציק עזוז ואלמוג בוזגלו.


ד
אימון בכורה עם בוזגלו, עזוז בורלא והרבה אלמונים (דני מרון)



בן תורג'מן סיכם לשלוש שנים
מוקדם יותר הודיעה בני יהודה שסגר את עסקת המגן השמאלי בן תורג'מן, שיגיע לקבוצה בחוזה לשלוש שנים. תורג'מן נפרד מהפועל באר שבע וסיכם את כל תנאיו בקבוצה של יוסי אבוקסיס. למעשה, מדובר ברכש הראשון של בני יהודה מאז מינויו של המאמן החדש-ישן.המגן בן ה-28 שיחק אשתקד 14 משחקי ליגה במדי הפועל באר שבע. השחקן שגדל בהפועל נצרת עילית חתם בבאר שבע בקיץ 2013 ומאז הספיק לעבור בהשאלה גם בהפועל עכו ובהפועל פתח תקווה.




אבוקסיס וגוטמן. פתחו עונה (דני מרון)


הוא סיים את דרכו בבאר שבע לאור ההחתמה של אורן ביטון ומצטרף לאובידיו הובאן שגם נפרד מהאלופה. תורג'מן זכה עם באר שבע בשתי אליפויות, גביע הטוטו ובתואר אלוף האלופים ושיחק עם הקבוצה בליגה האירופית.


השחקן יצטרף לאימוני הקבוצה לאחר שיחתום על חוזהו בימים הקרובים.


בן תורג'מן. תחנה חדשה (באדיבות בני יהודה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי