מאמן הנערים של ריאל מדריד נחת בישראל. צפוי להצטרף למכבי ת"א

דני פויאטוס
דני פויאטוס | טוויטר

דני פויאטוס בן ה-39 נפרד ברשתות החברתיות מהבלאנקוס: "אני צריך להמשיך לצמוח ולחיות חוויות חדשות", גורמים במועדון אישרו את הידיעה

(גודל טקסט)
האם מכבי תל אביב קרובה לצרף מאמן לצוות המקצועי החדש? הקטאלוני דני פויאטוס, שאימן העונה את קבוצת הנערים של ריאל מדריד, נחת בישראל. פויאטוס פרסם לפני מספר שעות ציוץ פרידה מהבלאנקוס ושינה את תמונת הקאבר שלו בטוויטר לתמונה של מכבי תל אביב.


"
תודה לריאל מדריד על השנה האחרונה, על חוויה נהדרת במועדון גדול. נפתחו בפניי אופקים חדשים ואני צריך להמשיך לצמוח ולחיות חוויות חדשות. תודה מדריד", כתב פויאטוס ברשתות החברתיות.




פויאטוס הוא יליד בדאלונה, קטאלוניה, בן 39. הוא אימן במשך מספר שנים במחלקת הנוער של אספניול ושימש גם כעוזר מאמן בקבוצת המילואים. ב-2012 עזב לטובת תפקיד בהתאחדות של בחריין שם שימש כמנהל טכני ומאמן בנבחרות הנערים. כאמור, בשנה שעברה הדריך את הקבוצה עד גיל 18 של ריאל מדריד.

 

לפויאטוס אין ניסיון באימון בוגרים, אך הוא מחזיק בתעודת פרו. גורמים בסביבת מכבי תל אביב סיפרו בימים האחרונים שהתכנית של ג'ורדי קרויף היא לצרף עוזר מאמן זר לצוות המקצועי שהוא יעמוד בראשו. כזכור, מכבי ת"א טרם הודיעה רשמית מי יהיה מאמנה בעונה הבאה בשל הקשיים בהתרת חוזהו של ליטו וידיגאל. גורמים במועדון אישרו לספורט1.


דני פויאטוס בתקופה באספניול (טוויטר)
דני פויאטוס בתקופה באספניול (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי