אנתוני וארן ומיקי סירושטיין חתמו לעונה בבית"ר ירושלים

וארן
וארן | aaaaaa

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 אקס הפועל ירושלים חצה את הכביש. הבלם בן ה-28 עזב את מ.ס אשדוד, חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. אור וקנין האריך את חוזהו

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים הודיעה היום (רביעי) על צירופם של שני שחקנים. הבלם מיקי סירושטיין חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. כפי שפורסם אתמול לראשונה בספורט1, גם החלוץ הצרפתי אנתוני וארן חתם במועדון לעונה. וארן היהודי לא ייחשב כזר. 


"כבוד גדול עבורי להצטרף למועדון בסדר הגודל של בית"ר ירושלים ומתרגש לשחק במדים הצהובים שחורים מול הקהל הגדול והמדהים שלה", אמר סירושטיין, "רוצה להודות למ.ס אשדוד, מקום שהיה בית עבורי". 



 



סירושטיין בן ה-28 גדל בהפועל רעננה בשורותיה שיחק בין השנים 2009-2012. לאחר מכן עבר למ.ס אשדוד ואת מדיה לבש במשך ארבע שנים במהלכן אף הפך לקפטן. בקיץ האחרון עבר לבני יהודה, אך שוחרר אחרי שלושה משחקים בלבד וחזר לאשדוד. הוא רשם במדיה 26 הופעות ליגה בהן כבש שער בודד.


וארן שיחק אשתקד בהפועל ירושלים וכבש 13 שערים בליגה הלאומית. החלוץ בן ה-26 החל את הקריירה בישראל במדי מ.ס אשדוד ועבר גם במכבי יבנה. בעקבות הגעתו של וארן הצטרפותו של אלי אלבז ירדה מהפרק. כזכור, יואב כץ דורש עבור החלוץ דמי השבחה בסך של 500 אלף ש"ח, סכום שלא מקובל על הבעלים אלי טביב.



וארן, עולה ליגה (בית"ר רשמי)


השניים יהיו הרכש הרביעי של הקבוצה מהבירה בקיץ אחרי צירופם של הקשרים ההתקפיים ז'אורז'יניו, אמיר עגייב וציון צמח. אחרי שחרורו של חסוס רואדה, לבית"ר יש כרגע בסגל שלושה בלמים ישראלים: דן מורי, סירושטיין וטל כחילה שחזר מהשאלה. אור ואקנין (21), ששיחק בשנתיים האחרונות בהשאלה בהפועל קטמון חזר לקבוצה וחתם על חוזה חדש לשלוש שנים בתיווכו של סוכן השחקנים מאיר ריפמן.






בתוך כך, הקבוצה תצא מחר למחנה אימונים בטלקי שבהונגריה, הסמוכה לבודפשט. הקבוצה תשהה במקום שבוע ותערוך שני משחקי אימון. ביום ראשון הקרוב (18.6) תפגוש את ושאש, שסיימה במקום השלישי בליגה ההונגרית הראשונה. ביום רביעי (21.6) תפגוש הקבוצה את מועדון הפאר פרנצווארוש, שסיימה את הליגה במקום הרביעי וזכתה בגביע ההונגרי.




בנושא אחר, נציג הבעלים החדש אלי אוחנה נפגש עם ראש העיר ניר ברקת. כידוע, בין ברקת לבעלים אלי טביב לא שוררת מערכת יחסים חמה במיוחד וקיימת מתיחות בין השניים. אוחנה דווקא כן מיודד עם ראש העיר וכעת יקוו בקבוצה לצאת לדרך חדש בכל הקשור לשיתוף הפעולה עם העירייה.


ברקת רשם בחשבון הפייסבוק שלו: "יוצאים לדרך חדשה: נפגשתי היום עם מחזיק זכויות הניהול בבית"ר ירושלים חברי היקר אלי אוחנה. סיכמנו על שיתוף פעולה מלא בין העירייה לבית"ר ירושלים. והבטחתי לסייע לאלי בכל דבר שיידרש".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי