בית"ר יצאה להונגריה. קליימן: "יכולים להגיע לשלב הבתים"

קליימן
קליימן | צילום: דני מרון

שרון מימר ושחקניו יצאו למחנה האימונים, ללא איתי שכטר שיצטרף לחבריו באיחור קל. השוער הוסיף בשדה התעופה: "אפשר גם לדגדג את ב"ש ומכבי ת"א". קונטה חתם לשלוש שנים נוספות, גם סירושטיין הצטרף

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הגיעה הערב (חמישי) לשדה התעופה על מנת להמריא למחנה האימונים בהונגריה. הקבוצה תשהה בטלקי, סמוך לבודפשט, במשך שבוע, ותערוך שני משחקי אימון – ביום ראשון (18.6) מול ושאש וביום רביעי מול פרנצווארוש (21.6), שתיהן מהליגה ההונגרית הבכירה.




בית"ר המריאה למחנה עם השניים שהיום חתמו רשמית, הבלם אנטואן קונטה שנרכש וחתם לשלוש שנים ועם הבלם מיקי סירושטיין שהצטרף גם הוא הבוקר, והמאמן שרון מימר דיבר לפני ההמראה ואמר: "אנחנו מאוד אופטימיים לגבי צירוף שחקנים, גם לגבי חלוץ זר. אנחנו הצבנו לעצמנו רף גבוה. יש לנו פה סגל טוב. אני לא חושב שדן איינבינדר לא רצה להיות פה, בגלל כל המצב שנוצר עם ההצעות שהיו לו לא הייתה אפשרות להשאיר אותו. בית"ר הייתה לפני כולנו ותהיה ואחרי כולנו. לכל השחקנים שצירפנו יש מה לתרום".  



השוער בוריס קליימן דיבר אף הוא והתייחס ראשית לעזיבתו של הבלם חסוס רואדה: "אני חושב שאנחנו נמצאים במקצוע שלכל אחד יש מחליף. אני סומך על הצוות המקצועי והניהולי שיידע למצוא את המחליפים. כבר עכשיו יש את מיקי סירושטיין, דוד קלטינס, דן מורי ואנטואן קונטה שיכולים לשחק בעמדה".



קליימן. לכל אחד יש מחליף (דני מרון)


המטרות: "באירופה אנחנו יכולים להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית. בשנה שעברה כמעט עברנו את שלב הפלייאוף. בליגה, אנחנו בטוחים שאנחנו יכולים לדגדג יותר את מכבי תל אביב והפועל באר שבע".


הגעתו של אלי אוחנה: "לא צריך לספר מיהו בשביל בית"ר. אני בטוח שזה יעשה טוב ויקרב בין הקהל לבעלים ולשחקנים. אנחנו ראינו בסוף העונה את החיכוך של חלק מהקהל עם טביב".


הנבחרת: "אני חושב שהמקום שלי שם. אני ראוי לקבל את הצ'אנס. אבל יש מאמן והוא בוחר מה לעשות. אני אכבד כל החלטה שהוא ייקח".


החלוץ איתי שכטר יצטרף למחנה רק מחר אחרי שקיבל אישור להאריך את חופשתו המשפחתית באילת. שכטר כזכור היה חלק מנבחרת ישראל לקראת המשחקים מול מולדובה ואלבניה ואף עלה מהספסל בהפסד במוקדמות המונדיאל.





שכטר בנבחרת. זכה ליום מנוחה נוסף (ערן לוף)


עד כה בית"ר צירפה העונה חמישה שחקני רכש – ז'אורז'יניו, אמיר עגייב, ציון צמח, אנתוני וארן ומיקי סירושטיין. כמו כן חזרו מהשאלה הקשר אור וקנין (חתם על חוזה חדש לשלוש שנים) והבלם טל כחילה, שסיים חצי עונה מוצלחת בבני יהודה עם גביע המדינה. 


אנטואן קונטה חתם לשלוש שנים נוספות, סירושטיין הצטרף
כאמור לעיל, עוד לפני ההתכנסות בשדה התעופה הודיעה הקבוצה על החתמתו של הבלם אנטואן קונטה לשלוש שנים, אחרי ששיחק כמושאל מריימס מינואר, וכן על החתמת הבלם מיקי סירושטיין. קונטה בן ה-23 הגיע בינואר האחרון לקבוצה מהבירה ועד מהרה התברר שמדובר באחד הזרים הטובים שנחתו בישראל בשנים האחרונות.
 


אנטואן קונטה. נשאר בבירה (בית
אנטואן קונטה. נשאר בבירה (בית"ר ירושלים, האתר הרשמי)


"כבוד גדול עבורי להצטרף למועדון בסדר הגודל של בית"ר ירושלים ומתרגש לשחק במדים הצהובים שחורים מול הקהל הגדול והמדהים שלה", אמר סירושטיין, "אני רוצה להודות למ.ס אשדוד, מקום שהיה בית עבורי". 



סירושטיין בן ה-28 גדל בהפועל רעננה בשורותיה שיחק בין השנים 2009-2012. לאחר מכן עבר למ.ס אשדוד ואת מדיה לבש במשך ארבע שנים במהלכן אף הפך לקפטן. בקיץ האחרון עבר לבני יהודה, אך שוחרר אחרי שלושה משחקים בלבד וחזר לאשדוד. הוא רשם במדיה 26 הופעות ליגה בהן כבש שער בודד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי