ישראל זגורי חתם לשנתיים בבני סכנין, מוחמד כליבאת מחוזר

ישראל זגורי
ישראל זגורי | אודי ציטיאט

הקשר ששוחרר מבית"ר ירושלים מצטרף למועדון, שכעת ינסה לסגור עם חלוץ הפועל רעננה. בימים הקרובים עתידה להתקיים פגישה בין הצדדים

(גודל טקסט)

הקשר ישראל זגורי חתם הבוקר (שלישי) רשמית בבני סכנין. זגורי נפגש עם אנשי המועדון באמצעות סוכנו אבי נמני, וחתם לשנתיים הקרובות עם אופציה לעונה נוספת. זגורי הוא הרכש הראשון של סכנין שמינתה את המאמן הברזילאי ז'אירו סבירסקי. 


במהלך השבועות האחרונים ניהלו זגורי וראשי סכנין משא ומתן, וכאשר היה נראה כי הצדדים מתרחקים, החליטו בסכנין להתקרב לכיוונו של הקשר, עד שכאמור הבוקר הגיעו לכדי הסכם. הקשר העדיף את סכנין על הצעה מהפועל רעננה. 


זגורי, 27, החל את העונה שעברה בהפועל תל אביב ועבר בינואר לבית"ר ירושלים. בסך הכל רשם 23 הופעות ליגה וכבש שער אחד. זכנין תהיה קבוצתו השמינית בקריירה אחרי מכבי חיפה, הפועל פתח תקווה, בני יהודה, הפועל רמת גן, הפועל תל אביב, מכבי נתניה ובית"ר ירושלים. 

 


בסכנין מעוניינים להמשיך ולהתחזק בשחקנים ישראלים כשאחד המועמדים העיקריים הוא החלוץ מוחמד כליבאת. בסכנין כבר שוחחו עם השחקן, שעשוי לעזוב את הפועל רעננה, והביעו את רצונם בו. בימים הקרובים תיערך שיחה נוספת שאמורה להכריע בנושא. כליבאת בן ה-27 שיחק בשתי קדנציות שונות בסכנין. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי