אריאל הרוש לא יגיע להפועל חיפה, רן קדוש על סף סיכום

רן קדוש
רן קדוש | עד אבישי

השוער בישר לניר קלינגר כי אין בכוונתו להצטרף, יואב כץ הבהיר בראיון ב-103FM: "נצרף שוער מהר משחשבתם". אדילסון בהייה מבוקש גם באשדוד, אלבז וארבייטמן בוכננות בשל פרשת לאלה

(גודל טקסט)
מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, צפוי לחזור בקרוב מחופשה פרטית ולהגביר את ההכנות של הקבוצה לקראת פתיחת האימונים בשבוע הבא. בראש ההכנות מדובר החתמת שני שוערים לקבוצה – והערב (ראשון) הודיע המועדון על כך שבשיחה בין ניר קלינגר לאריאל הרוש, הודיע האחרון כי הוא מעוניין לשחק באירופה ודחה את הצעת הקבוצה.


כעת בחיפה מקווים כי שוער הפועל כפר סבא מהעונה האחרונה, רן קדוש, יסכים להצעה הרשמית שהועברה מהקבוצה ויהיה אחד השוערים בעונה הבאה. בסביבתו של קדוש סיפרו כי הוא טרם החליט היכן לשחקן כאשר יש לו הצעות גם מעבר לים, אולם יואב כץ הבהיר הערב בראיון ב-103FM:
 "אנחנו במו"מ עם שוער מליגת העל. נצרף שוער מהר משאתם חושבים". על מועמדתו של רן קדוש להפועל חיפה פורסם לראשונה בספורט1.


 

כץ הוסיף ואמר על הכנות הקבוצה לעונה הבאה: "מבחינת סגל אנחנו ב-95 אחוז מוכנים. פרט לשוער, שזו עמדה שאנחנו עדיין חסרים. אנחנו לא מסתכלים על זר או ישראלי, האיכויות לא כל כך רחוקות אחת מהשנייה והסכומים דומים. ברגעים אלו ממש מתקיים מו"מ עם שוער בליגת העל שאני חושב שיצטרף אלינו ויכול להיות שיגיע עוד אחד. אני לא אומר מי זה, אבל זה יקרה מוקדם יותר ממה שאתם חושבים".


בעלי הקבוצה גם התייחס לציפיות לעונה הבאה ואמר: "אני מקווה שהיא תהיה טובה יותר ומאמין שכך יהיה. אני כל שנה אומר את זה, כי מי שלא אומר את זה לא מתכוון לכך. שום דבר לא בטוח, אבל אני חושב שיש לנו סיכויים גבוהים להיות בפלייאוף העליון".



אריאל הרוש. מעדיף לשחק בחו"ל (עדי אבישי)


גם לפרשת מהראן לאלה 
שנתפס על שימוש בחומרים אסורים התייחס כץ: "אני חושב שעוד יום-יומיים יפתחו את המבחנה השנייה. מדובר כאן באדם ובספורטאי למופת, אני לא חושב שהוא עשה שום דבר שאסור לעשות. לדעתי יש כאן טעות, זה מה שאני מאמין".


ובחזרה לנושא הרכש. הפועל חיפה רוצה להתחזק גם בחלק ההתקפי, במיוחד לאחר פרשת מהראן לאלה שלא בטוח אם ישחק בעונה הבאה ובמועדון רוצים להתחזק בחלוץ בכיר. השמות הפוטנציאליים הם אלי אלבז ושלומי ארבייטמן, כאשר האחרון כבר הסכים להוריד במעט בדרישותיו הכספיות והוא עשוי להמשיך במועדון. גם עתידו של הברזילאי אדילסון בהייה טרם הוחלט. כזכור האדומים לא מימשו את האופציה על השחקן בזמן, אך הבעלים יואב כץ שוחח עם סוכנו של השחקן איתן מזרחי וטען כי מעוניין בשחקן לעונה הבאה, אך מוכן לשלם לשחקן סכום של כ-100 אלף דולר לעונה ולא 120 אלף.


בסביבתו של השחקן סיפרו כי הוא מחזיק במספר הצעות לעונה הבאה וביניהן ממ.ס אשדוד אך עדיין משאיר גם את האופציה החיפאית אם כץ יסכים להתקרב לסכום שנקבע מראש למימוש האופציה לעונה הבאה. המגן חיים מגרלשווילי יחתום בימים הקרובים על חוזה לעונה הבאה.


אדילסון בהייה. יישאר? (ערן לוף)
אדילסון בהייה. יישאר? (ערן לוף)

ימשיך? שלומי ארבייטמן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי