צפו: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את זגווביה לובין מצמד של גאדיר

מוחמד גדיר
מוחמד גדיר | הפועל באר שבע, אתר רשמי

החלוץ נכנס כמחליף וסידר ניצחון ראשון (67 ו-86) במשחקי ההכנה. דן איינבינדר בישל את הראשון, גורש את השני. טעות של השוער אפשרה לפולנים לצמק

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השיגה הערב (שני) ניצחון ראשון במחנה האימונים שלה בפולין, אחרי שגברה 1:2 על זגווביה לובין במשחקה השני במסגרת ההכנה לעונה הקרובה. האלופה כזכור הפסידה במשחק הראשון 3:0 ללך פוזנאן.


הפעם באר שבע נתקלה ביריבה נוחה יותר (סיימה במקום התשיעי בליגה הפולני), אך נראתה רע במחצית הראשונה כשהפולנים החמיצו מקרוב שתי הזדמנויות לעלות ליתרון. בחצי השני הקבוצה של ברק בכר השתפרה ובאה על שכרה בדקה ה-67. המחליף מוחמד גאדיר, שנכנס כמה דקות קודם לכן, גלגל מקרוב פנימה אחרי בישול של דן איינבינדר, שפתח בהרכב.

 



גאדיר השלים צמד אחרי שהשתלט קצת אחרי מחצית המגרש על כדור ארוך של דודו גורש ופרץ נפלא עד הרחבה, משם מצא את הרשת (86). הפולנים צימקו בתוך תוספת הזמן מרגליו של פיליפ צ'רינסקי, אחרי שגורש סגר לא טוב את הפינה.


ביום חמישי ב"ש תפגוש יריבה נוספת מהליגה הפולנית כשתתמודד מול פיאסט גליביצה. החבורה מבירת הנגב תפגוש ב-11 ביולי בטרנר את בודשפט הונבד למשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות.


מיגל ויטור (הפועל באר שבע, האתר הרשמי)
מיגל ויטור (הפועל באר שבע, האתר הרשמי)


מהלך המשחק
דקה 11: ניסיון ראשון של ב"ש. מיגל ויטור התרומם לכדור הקרן שהוגבה לעברו, אך נגח מעל השער.


דקה 14: הצלה גדולה של חיימוב. אדיראן ראקבוסקי הגיע למצב בעיטה טוב בתוך הרחבה, אך השוער ירד נהדר והדף.


מחצית ראשונה מדאיגה משהו של ב"ש..האיטיות מובנת, אבל יש מרחקים גדולים בין החוליות, ההתקפה איטית וההגנה נראית רע.נקווה שאלה רק תסמינים של מחנה

— ori uzan (@OriUzan) June 26, 2017


דקה 26: מהלך טוב של אלופת המדינה, הסתיים בכדור רוחב מסוכן של מאור מליקסון, אך השוער של הפולנים היה במקום.


דקה 40: שוב ההגנה של ב"ש פישלה. הפולנים הגיעו למצב טוב בתוך הרחבה, אך שחקנם בעט מעל השער.


דקה 67, הפועל באר שבע עלתה ל-0:1: מוחמד גאדיר גלגל מקרוב פנימה אחרי בישול יפה של דן איינבינדר.


דקה 75: מבשל השער כמעט התכבד גם בכיבוש. איינבינדר בעט כדור מתוך הרחבה שהורחק מקו השער על ידי אחד משחקני היריבה.


דקה 86, הפועל באר שבע עלתה ל-0:2: גאדיר השלים צמד אחרי שהשתלט על כדור ארוך ששלח גורש קצת אחרי קו מחצית המגרש, השאיר את המגן מאחור ושלח את הכדור פנימה.


דקה 90, זגווביה לובין צימקה ל-2:1: פיטר צ'רינסקי שלח את הכדור פנימה עם בעיטה שטוחה מזווית אלכסונית, אחרי סגירה לקויה של דודו גורש.


הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, דן איינבינדר, טוני וואקמה, מאור מליקסון, בן שהר.


כן שותפו: אורן ביטון, דור אלו, אליניב ברדה, לואי טאהא, מוחמד גאדיר, וובה בראון, מתן אוחיון, וויליאם סוארס, דודו גורש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי