למרות ההודעה: יואב כץ פוצץ את עסקת אדילסון בהייה

אדילסון
אדילסון | צילום: ערן לוף

הפועל חיפה הכריזה לפני פחות מ-24 שעות על סיכום עם הברזילאי על חוזה לעונה נוספת, אולם הבעלים הבהיר שישנם חילוקי דעות שלא ניתן לגשר עליהם. נג'וקו שוב על הכוונת

(גודל טקסט)

הפועל חיפה אומנם הודיעה אתמול על המשך דרכו של החלוץ הברזילאי אדילסון בהייה, אך למרות זאת ביממה האחרונה נוצרו חילוקי דעות בין הבעלים יואב כץ לסוכנו של השחקן איתן מזרחי ובמועדון החליטו לפוצץ את העסקה.

לפי איך שהדברים נראים כעת, בהייה על אף הסיכום שעליו הוכרז אתמול בשעות הבוקר המוקדמות לא ישחק בכרמל בעונה הקרובה. האדומים טוענים כי גם לאחר שסוכמו כל הפרטים והשחקן אף שלח הודעה כי הוא מסכים לתנאים שהציבה הקבוצה, נציגיו ביקשו דרישות נוספות שלא היו מקובלות עליהם. "לא יכול להיות שאחרי שהכול סוכם, נקבל דרישות חדשות", אמרו הבוקר במועדון. מ.ס אשדוד תנסה שוב לצרף את השחקן. 

במקביל בהפועל חיפה כבר חזרו שוב לאופציית החלוץ מעירוני קריית שמונה ג'ייקוב נג'וקו. כזכור האחרון כבר סיכם את תנאיו מול חיפה, אך המחלוקת הייתה גובה דמי ההשאלה לקריית שמונה. כץ מתכוון לפנות שוב לאיזי שרצקי ולנסות להגיע עמו להסדר בנושא.

עוד בהפועל חיפה, בקבוצה לא מתכוונים בשלב זה לשחרר את המגן שמואל שיימן על אף דרישתו בשבועות האחרונים. שיימן פנה אתמול לראשי המועדון וביקש שוב לעזוב להולנד, שם הוא מחזיק בהצעה מקבוצת ונלו שעלתה העונה לליגה הראשונה. בשלב זה בחיפה לא מתכוונים להיענות לפנייה של השחקן, אלא אם האחרון יביא קבוצה שתסכים לרכוש אותו ב-250 אלף יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי