דובב גבאי: "החלטתי לא לצאת למחנה האימונים ברגע האחרון"

דובב גבאי
דובב גבאי | דני מרון

חלוץ בני יהודה, שהובהר לו כי הוא לא בתכניות המקצועיות, נשאר בישראל ולא הצטרף לכתומים במחנה בבולגריה: "יש לי חוזה לשנתיים, אשוב להתאמן עם שובם ארצה". הברזילאי רודולפו והרומני קראוס הגיעו להיבחן

(גודל טקסט)

בני יהודה המריאה אתמול (שלישי) למחנה אימונים בסופיה, בולגריה, אבל בהפתעה של הרגע האחרון מי שלא הצטרף אליה ונשאר בארץ הוא החלוץ דובב גבאי, שידע מראש מהמאמן יוסי אבוקסיס כי הוא לא בתכניות המקצועיות לעונה.

לדובב גבאי נאמר כי עליו למצוא קבוצה חדשה לעונה הבאה, אולם הוא התאמן עם הקבוצה עד המראתה למחנה ואף אמור היה להצטרף אליה בבולגריה, אלא שלקראת הטיסה הובהר לו כי לא יזכה לדקות אפילו במשחקי האימון בהכנה.

"לא טסתי עם הקבוצה למחנה כי לא הייתי אמור להשתתף בשני המשחקים שיהיו שם", סיפר דובב גבאי. "החלטתי שלא לצאת עם הקבוצה ברגע האחרון. כשהם ישובו לישראל אחזור לאימונים ,יש לי חוזה לעוד שנתיים".

למחנה אמורים להגיע ב-48 השעות הבאות מספר שחקנים זרים להתרשמות, כאשר שניים הגיעו עוד הבוקר – שחקן ההתקפה רודולפו, בן 25 מברזיל, וראול קראוס הרומני בן ה-21 שעל הגעתו הצפויה פורסם לראשונה בספורט1. הם ישותפו בשני משחקי האימון שתקיים הקבוצה נגד צ'רנו מורה ומול ספטמברי סופיה. הקבוצה ערכה הבוקר אימון בכורה בבולגריה בהשתתפותם של עאיד חבשי, בן תורג'מן ומתן חוזז שהצטרפו לקבוצה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי