כליבאת חתם לשנתיים בבני סכנין, שני ברזילאים נחתו

כליבאת
כליבאת | אתר רשמי בני יהודה

החלוץ ישוב לקדנציה נוספת אצל נציגת המגזר. ג'ונתן לוקה שעבר ברומא ולוקאס גאושו צפויים לעבור בדיקות ולחתום במועדון

(גודל טקסט)

בני סכנין תתחיל את אימוניה ביום ראשון הקרוב ולאימון הבכורה הרשמי צפויים להופיע מספר פנים חדשות. לאחר הצטרפותו של ישראל זגורי בשבוע שעבר היום (רביעי) חתם גם החלוץ מוחמד כליבאת. כליבאת שיחק בעונה האחרונה בהפועל רעננה, בחר לעזוב את הקבוצה וחתם לשנתיים בסכנין, במדיה שיחק בשתי קדנציות שונות בעבר. כבר בתחילת השבוע נערכו מספר שיחות בין הצדדים שהביאו לידי סיכום והשחקן יהיה חלק מההתקפה של הקבוצה בעונה הקרובה.

בנוסף הקבוצה צפויה להתחזק בשני שחקנים ברזילאים: ג'ונתן לוקה ולוקאס גאושו. גאושו הוא חלוץ בן 26 שגדל בסאו פאולו ושיחק בין השאר בז'לגיריס וילנה ובעונה האחרונה שיחק בקבוצת אל שבאב מעומאן אליה היה שייך. הוא השתייך בעבר לנבחרות הצעירות של ברזיל.

בנוסף יגיע גם הקשר ג'ונתן לוקה. לוקה בן ה-23 משחק כקשר ובעונה האחרונה שיחק בליגה ההודית. הקשר האחורי בן ה-23 עבר במחלקת הנוער של רומא ושיחק גם באתלטיקו פראנאנסה. השניים מגיעים בהמלצתו של המאמן ז'אירו סבירסקי. השניים אמורים לעבור בדיקות רפואיות ולסכם את התנאים במועדון.


גאושו, עבר בסאו פאולו (סאו פאולו, רשמי)

בנוסף לישראל הגיע איש מקצוע נוסף בברזיל שיעזור לצוות המקצועי. מדובר במרסלו ג'יגוסקי שיהיה אחראי על הסטטיסטיקות האישיות והקבוצתיות ויהיה אחראי על קטעי וידאו. 


ג'ונתן לוקה, עבר ברומא (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי