בבני יהודה עוקבים אחרי ההתפתחויות בגזרת קלאודמיר ובית"ר ירושלים

קלאודימיר
קלאודימיר | אודי ציטיאט

הקשר שמאכזב בבירה עשוי להיחתך, אבוקסיס מעוניין בשירותיו. הבלם הרוויה ספאחיה מותיר רושם חיובי, צ'יבוטה מתרחק

(גודל טקסט)

בני יהודה ששוהה במחנה אימונים בבולגריה מנסה לצרף חיזוק לקראת הכניסה למעגל המשחקים האירופים. הכתומים במיוחד פועלים לצרף שחקנים נוספים לסגל הקצר שנותר למאמן יוסי אבוקסיס.

השם החם שהיו רוצים לראות בשכונה הוא זה של  קשר בית"ר ירושלים הברזילאי קלאודמיר פריירה. בבני יהודה ממתינים לראות אם הברזילאי ייחתך מהקבוצה מהבירה לאור האכזבה מיכולתו והוא מבוקש בבני יהודה במידה ואכן יפנה את מקומו. יחד עם זאת, יש לציין כי הקשר רק האריך חוזה העונה בבירה ולא ברור אם האופציה תצא לפועל.

כפי שכבר פורסם לקבוצה הוצע הבלם של הפועל באר שבע וויליאם סוארס ששוחרר משורות האלופה. בני יהודה מקווה לשאול גם את החלוץ שגיב יחזקאל ממכבי תל אביב. מנגד, מאוויס צ'יבוטה מתרחק מאחר והצהובים מימשו את האופציה עליו והשחקן מעוניין להימכר למועדון או לשחק בשורות מכבי תל אביב. בני יהודה במקרה זה מעוניינת רק בהשאלה.


בשכונה ממתינים, יחזקאל (מכבי ת"א, רשמי)

מי שהותיר רושם חיובי במחנה האימונים הוא הבלם הקרואטי הרוויה ספאחיה שהצליח להרשים ב-2:3 על צ'רנו מורה במשחק ההכנה אמש. הוא עזב בינתיים את המחנה בחזרה לרומניה, כפי שסוכם מראש, ובימים הקרובים תתקבל לגביו החלטה.

ביום שני תקיים הקבוצה משחק ידידות נוסף נגד ברואה שסיימה במקום השמיני בליגה הבולגרית. משחק האימון המקורי מול ספטמברי סופיה שהעפילה לליגה העליונה נדחה. במשחק ימשיכו להבחן הקשר ההולנדי ירחה הופדראד והחלוץ הברזילאי רודולפו.

בקבוצה נבחנים בנוסף לזרים המגן אלי בלילתי ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה ושייך לקריית שמונה ויובל אשכנזי מהפועל כפר שלם. השניים כבשו אתמול בניצחון על צ'רנו מורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי