ערן לוי: הציעו לי לחתום לשלוש שנים בלאומית, אבל אני מחויב לנתניה

אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה | צילום: אוד ציטיאט

דראפיץ' במסע"ת לפתיחת העונה: "ערן רזה, נראה טוב". הקפטן בתגובה: "עכשיו יגידו שהייתי שמן". המאמן הוסיף: "יש לנו 14 שחקני לאומית בסגל, אבל גם זהבי התחיל שם". צפו בשחקנים חוגגים עם האוהדים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

"בעונה שעברה עלינו ליגה נגד כל הציפיות והמטרה שלנו לבנות קבוצה טובה ולשמח את הקהל", כך אמר סלובודאן דראפיץ' במסיבת העיתונאים לפתיחת עונת של מכבי נתניה 2017/18, "אני עוד לא יודע לאיזה כיוונים זה ייקח. פלייאוף עליון או מרכז טבלה".

דראפיץ' המשיך: "הבאנו שחקנים רעבים, לא כוכבים אלא שחקנים שרוצים לפרוץ ולהוכיח את עצמם. כל מי שהגיע (נתניה החתימה כבר תשעה שחקנים חדשים). כל מי שפה אנחנו עקבנו אחריו הרבה זמן. תהיה לנו תחרות על ההרכב בכל עמדה וזה מה שרצינו. כמו שהבאנו את דן גלזר, קפטן נבחרת האולימפית שמתחרה על מקום בהרכב. מי שיותר טוב ישחק".

על הפילוסופיה שלו: "כל הזמן מסתכלים על מי שמצליח שנתיים. למה לא להסתכל עוד שנה? לי ולשי יש דרך מסוימת, אנחנו אולי רואים את הכדורגל אחרת, בואו נראה אם השנה פגענו או לא. יש לנו שחקנים בקבוצה שהגיעו מליגה לאומית. גם ערן זהבי הגיע מליגה לאומית וצריך לתת לשחקנים האלה הזדמנות. אסור לשכוח שאנחנו לא לוקחים שחרנים בהשאלה ורוצים לפתח את השחקנים שלנו".


דראפיץ'. "רצינו תחרות בכל עמדה ועמדה" (אודי ציטיאט)

על הסגל המתגבש: "לפני שנתיים הקהל סבל. אנחנו רוצים לתת לקהל שלנו לשמוח. אני יכול לספר סיפורים אבל עדיןי לא התחלנו את האימונים. בכדורגל יש כמה מקומות להתחזק. מה שקרה לי שנה שעברה זה שלא התחזקנו והמשכנו עם כל הסגל, אבל בבית"ר הבאנו ארבעה שחקנים. יכול להיות שנצטרך להתחזק אחרי מחנה האימונים, אבל הבנייה הראשונית טובה. מקווה שנוכל לרוץ עם הסגל הזה, אבל תמיד אפשר להתחזק"

על הנבחן הברזילאי לאנדרו ריביירה: "ראיתי אותו בגרוזיה, עד גיל 20 היה בנבחרת ברזיל. יש לו שלושה משחקי אימון, אם יהיה מתאים נחתים אותו. נחשוב את מי אנחנו צריכים ונתחזק איפה שצריך".


הטריפו את השחקנים. אוהדי מכבי נתניה (אודי ציטיאט)


ערן לוי: לא יגיע בגילי סוכן שייקח אותי לאירופה תמורת חמישה מיליון יורו

"האמת שאני לא כזה מתרגש שאומרים שאני שחקן של ליגה לאומית", אמר הקפטן ערן לוי, "זאת שאלה לא מכובדת. המספרים שלי היו אותו דבר בלאומית ובליגת העל. אני לא דואג משום דבר ומשום משוכה כזו או אחרת. אני יודע מה מצפים ממני והכי חשוב למה דראפיץ' מצפה ממני. אני נמצא בבית חם ונשאר רק לדבר על המגרש"

על הפספוס בקריירה: "הטעות היא אך ורק שלי כשהייתי צעיר, אבל מבחינתי זה היסטוריה. אני לא האדם והכתובת לתת על זה את הדעת. אני אעשה את הדברים על הצד הכי טוב ואני שמח שאני, הצוות ומכבי נתניה נהנים מזה. לא יגיע עכשיו אף סוכן שייקח את ערן לוי לאירופה תמורת חמישה מיליון דולר לעונה".

לוי גם חשף: "הייתה הצעה טובה ומפתה קבוצה מהליגה הלאומית לשלוש עונות, אבל המחויבות שלי היא כלפי הצוות ולא רואה את עצמי רואה אף חדר הלבשה אחר.  הפרנסה זה בידי שמים".


שחקני הרכש של דראפיץ' (אודי ציטיאט)

דראפיץ' על ערן לוי: "כשאתה רואה את הרעב בעיניים של לוי אתה יודע שתהיה לו עונה טובה. הוא רזה, נראה טוב ואף פעם לא ראיתי אותו מתאמן ככה". לוי לא נשאר חייב: "עכשיו בגללך יגידו שאני שמן".  הסרבי הוסיף: "מכבי נתניה צריכה את ערן לוי. הוא שחקן דומיננטי בקבוצה שלנו והכל מתחיל ממנו. מה שיש לו ברגליים ובראש אין לאף שחקן בליגה הזאת".

כ-1,000 מאוהדי הקבוצה קיבלו את השחקנים עם שירה אדירה ורימוני עשן צהובים. השחקנים הודו לקהל והצטרפו לפסטיבל. האוהדים קראו לערן לוי והצטלמו עם תשעת שחקני הרכש החדשים – דני עמוס, בן צעירי, עדי קונסטנטינוס, חגי גולדנברג, תומאס יול נילסן, עדן שרם, גיא גרוס, גולן אלקסלסי ודן גלזר.


אוהדי מכבי נתניה בטירוף על כר הדשא (אודי ציטיאט)

הלך עם הלב. ערן לוי (אודי ציטיאט)

היה גם אימון (אודי ציטיאט)

ברוכים השבים לליגת העל (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי