סיבוק יחתום עד שני בערב, קאניוק ימריא ויצטרף לפחטקור

תומאש סיבוק
תומאש סיבוק | צילום : GettyImages

הבלם הצ'כי הוותיק ירוויח כ-400 אלף יורו בשנתיים, הקשר יקבל מהאוזבקים 1.25 מיליון יורו בשנתיים וחצי. בנבנישתי הגיע למבחנים

(גודל טקסט)

במכבי פ"ת מעריכים כי הבלם תומאש סיבוק יחתום רשמית בקבוצה ביממה הקרובה. הצ'כי שיהיה בקרוב בן 34, כבר הגיע לסיכום עם הקבוצה ביום שישי האחרון וטיוטות הועברו בין הצדדים כאשר במלאבס מחכים לעורך הדין של השחקן, שישלים את כל הפרטים הקטנים ויחזיר את החוזה חתום עד מחר בערב לכל המאוחר.

"הוא ישחק פה העונה בוודאות, העסקה סגורה ורק מחכים לאישור הסופי" סיפרו במועדון. סיבוק יחתום לשנתיים וירוויח כ-200 אלף יורו לעונה.
 

הקשר גידי קאניוק ימריא מחר בצהריים לטשקנט, בירת אוזבקיסטן, ביחד עם אביו רמי והסוכנת ויקי ועקנין. קאניוק צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולאחריהן יחתום על חוזה לשנתיים וחצי תמורת כמיליון ומאתיים וחמישים אלף יורו. "מגיע לו. שילך להתקדם ולהרוויח קצת כסף" פירגנו במלאבס. קאניוק יחזור ארצה ביום ראשון כדי להשתתף בטקס החינה שצפוי לו בתחילת השבוע.

הליגה האוזבקית נמצאת כרגע בפגרה עד חודש אוגוסט, אבל חלון ההעברות ייסגר ביום שישי הקרוב, כך שהעסקה צפויה להיות מואצת. בנוגע לסוגיות המס, יש לציין שאם קאניוק יישאר בחו"ל למשך חמש שנים, הוא יהיה פטור מהחזרי מס.


קאניוק. אם יישאר בחו"ל יהיה פטור מהחזרי מס  (עדי אבישי)

 

ובעניין אחר. סער בנבנישתי, קשר הפועל תל אביב בעונה שעברה, החל בהתרשמות שצפוי להיארך כשבוע ואז יוחלט אם להחתים או לשחרר אותו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי