מכבי חיפה מעוניינת בכישרון הפולני פז'מיסלב פרנקובסקי

פז'מיסלב פרנקובסקי
פז'מיסלב פרנקובסקי | AFP

שחקן הכנף בן ה-22 ששיחק עם פולין ביורו הצעירות מבוקש, אך עלויותיו גבוהות מאוד בשלב זה. יגיילוניה הדביקה לו תג מחיר של 1.5 מיליון יורו

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בחיפושיה אחר שחקני רכש זרים ולאחרונה עלו שמו של הכישרון הפולני פז'מיסלב פרנקובסקי. השחקן בן ה-22 משחק בתפקיד הכנף ונחשב לאחת הכישרונות הצעירים המוכשרים בפולין בשנים האחרונות. פרנקובסקי חתום לשלוש שנים נוספות בקבוצת הצמרת יגיילוניה ביאליסטוק, שלא ממהרת לשחררו ועל פי גורמים בפולין, לאחרונה סירבה להצעה בגובה 1.25 מיליון יורו מקייבו האיטלקית.

הקשר, שמסוגל לשחק במגוון תפקידים בחלק הקדמי, שיחק 90 דקות בכל משחקי הנבחרת הצעירה של פולין ביורו הצעירות. הוא כבש שמונה שערי ליגה ב-35 הופעות אשתקד ומעורר עניין בפולין ומחוצה לה. גורמים בירוק אישרו שהקבוצה בדקה את צירופו של השחקן, בו רואים במועדון כישרון מבטיח. אלא שכרגע העלויות הכרוכות בעסקה – 1.5 מיליון יורו דמי העברה ושכר גבוה – מקשות על המהלך.

אחרי הכישלון בעונה האחרונה בנושא הזרים, במכבי חיפה לא ממהרים לשלם דמי ההעברה גבוהים על שחקן. יחד עם זאת, גילו הצעיר של פרנקובסקי וההמלצות החמות שקיבלו, עשויים לגרום לירוקים להגביר את הלחץ בנושא.

כזכור, מכבי חיפה החתימה את אליסון דוס סנטוס וגיאורגי קוסטדינוב, בעוד במועדון מנסים למצוא פתרון לארבעה זרים שלא נמצאים בתכניות: קמיל ואצק, הולמר איולפסון, פיטים אזמי ומארק ואליינטה, שמחזיק בהצעה מא.א.ק אתונה היוונית. 


פרנקובסקי, בדרך לירוק של חיפה? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי