פיני גרשון ישמש כמנהל מקצועי של עירוני רמת גן

פיני גרשון עם ישראל זינגר
פיני גרשון עם ישראל זינגר | צילום: יח"צ

מאמן מכבי תל אביב לשעבר ישתף פעולה עם הקבוצה במסגרת מתווה חדש של עיריית רמת גן למחלקות הנוער בעיר

(גודל טקסט)

עיריית רמת גן אישרה אתמול (שני) מתווה שמטרתו חיזוק מחלקות הילדים והנוער של קבוצת עירוני רמת-גן בכדורסל. ההסדר הושג תוך חתימת הסכם מורכב מול בעלי הקבוצה עם העמותה לקידום בני נוער בכדורסל ובספורט מכבי רמת-גן, שרכשה את הזכויות, ועם מכבי ישראל אשר נרתמה והעניקה מענק כספי בסך כחצי מיליון שקלים.

לאחר אישור מועצת העיר הובטח המשך פעילות הילדים והנוער של העיר רמת גן בכדורסל לאחר חודשים ארוכים של חוסר ודאות לגבי המשך פעילותה של מחלקת הילדים והנוער של הקבוצה העירונית, ולאחר מאמצים רבים ועבודה קשה של ראש העיר, ישראל זינגר, וממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק הספורט בעירייה, משה רווח.

במסגרת המתווה הושג הסדר לפיו פעילות הילדים והנוער תופרד מהקבוצה הבוגרת של עירוני רמת-גן ותאוחד ביחד עם בית הספר לכדורסל לילדים בגילאים הנמוכים, תחת עמותה שתפעיל את פעילות הילדים והנוער בלבד. עוד סוכם כי מאמן מכבי תל אביב לשעבר, פיני גרשון, יפעל ביחד עם עמותת מכבי רמת גן לבחירת מאמנים, בניית תכנית אימונים ואיתור שחקנים מוכשרים.

ממלא מקום ראש העיר, משה רווח, בירך על ההסכם ואמר: "כמחזיק תיק הספורט, אני רואה חשיבות עליונה בהשקעה במוסדות הספורט אשר משמשים כמוסדות לחינוך בלתי פורמלי המשפיעים ומעצבים את ילדי העיר. כשחקן עירוני רמת-גן בעברי, אני רואה בזה ניצחון אישי שלי שיביא להחזרת עטרה ליושנה ואני שמח שהצלחנו לרתום את פיני גרשון למהלך".

ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, סיכם: "תפיסתי מאז ומתמיד הייתה לפעילות הילדים והנוער חשיבות רבה, כך שיהוו בעתיד את הגרעין המוביל של הקבוצה הבוגרת העיר. כפי שהיה בעבר, מונה פיני גרשון לתפקיד יועץ מקצועי של קבוצות הילדים והנוער. אני בטוח שבעוד מספר שנים נוכל להתגאות בבני הנוער שלנו שיובילו את ליגת הכדורסל לנוער ואת ליגת התיכונים, כפי שראוי לעיר כמו רמת גן".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי