דיווח: מובראק ווקאסו סירב למכבי תל אביב

מובראק ווקאסו
מובראק ווקאסו | Gettyimages

לקשר נבחרת גאנה, השייך לפנאתינייקוס, הוצע שכר של 700 אלף יורו לעונה בחוזה לשנתיים, אולם הוא מעוניין לשחק בליגה בכירה יותר

(גודל טקסט)

 מובראק ווקאסו, קשר נבחרת גאנה, סירב להצעה ממכבי תל אביב, כך על פי פרסומים ביוון. ווקאסו, שהושאל בינואר אשתקד לגרנאדה, שייך לפנאתינייקוס ומחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בשכר של 700 אלף יורו לעונה. מכבי ת"א הסכימה לקחת את חוזהו, אך השחקן דחה את ההצעה מאחר שהוא רוצה לשחק בליגה בכירה כמו אנגליה או ספרד.

פנאתינייקוס, אגב, לא יכולה לעמוד בשכרו בשל הבעיות הכלכליות ולא תעמוד בדרכו. עלות שכרו לשתי העונות הבאות מוערכת בכ-2.5 מיליון יורו ובקבוצה מקווים למצוא קבוצה שתיקח את השחקן. בספרד נטען שווקאסו קרוב לסיכום באלאבס.

ווקאסו הוא שחקן כנף אימתני עם רגל שמאל אדירה. הקשר בן ה-27 עבר בקריירה באלצ'ה, ויאריאל, אספניול, רובין קאזאן, סלטיק, לאס פלמאס, פנאתינייקוס וגרנאדה ורשם 49 הופעות במדי נבחרת גאנה. בעונה שעברה מיעט לשחקף גם בגלל אליפות אפריקה, וכבש רק שני שערים ב-19 הופעות.

מבחינת מכבי ת"א, הגנאי היה כמובן אמור להיות מחליפו של טל בן חיים החלוץ. כעת, ימשיכו הצהובים לחפש מועמדים זרים. ג'ורדי קרויף הצהיר בשבוע שעבר במסיבת העיתונאים שבשל אילוצי השוק, לא מן הנמנע שהזרים יצטרפו בשלב מאוחר יותר של הקיץ.


ווקאסו (מימין) מול רקיטיץ'. סירב להגיע לישראל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי