מכבי תל אביב עלתה לסיבוב השני אחרי 0:3 חלק בטירנה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מוקדמות הליגה האירופית: שוינפלד והמחליפים יצחקי וריקן כבשו לצהובים וניצלו את העובדה שהמארחת העלובה נותרה בעשרה שחקנים. בשלב הבא: קי אר רייקיאוויק האיסלנדית

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב עלתה לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית כשהשלימה ניצחון כפול על KF טירנה. אחרי 0:2 בנתניה, הצהובים הביסו הערב (חמישי) 0:3 את יריבתם באלבניה משערים של ארון שוינפלד ושני המחליפים ברק יצחקי ואבי ריקן. אגב, גם שוינפלד פתח במשחק החוץ על חשבונו של וידאר קיארטנסון.


בסיבוב השני הצהובים ישחקו מול קי אר רייקיאוויק האיסלנדית שגברה על סייניוקי הפינית 0:2. החבורה של ג'ורדי קרויף תארח את המשחק הראשון בנתניה ב-13 בחודש, כשהגומלין ייערך שבוע לאחר מכן במדינתו של וידאר קיארטנסון.




על המשחק אין הרבה מה להרחיב. האלבנים סבלו מהרחקה טיפשית בסיום המחצית הראשונה, אבל גם ב-11 שחקנים לא דגדגו את סגנית האלופה הישראלית ב-45 הדקות הראשונות.


במחצית השנייה עם היתרון המספרי הגיעה מכבי תל אביב להזדמנויות רבות ומצאה את הרשת שלוש פעמים. עומר אצילי התעורר אחרי מחצית ראשונה חלשה וביחד עם אייל גולסה דחף את הצהובים קדימה. גם המחליפים ריקן ויצחקי הכניסו תנופה עם כניסתם וקיבלו גמול ראוי בדמות שער כל אחד.


מהלך המשחק
דקה 3: הזדמנות טובה דווקא למארחת. ג'וניור סנטאמו ניצל טעות בהגנת מכבי כדי להיכנס לרחבת ה-16, אולם הבעיטה ששלח לא הייתה מדוייקת והלכה החוצה.


דקה 6: מצב מצוין לאייל גולסה. הקשר פרץ נפלא עד קצה רחבת ה-16 משם בעט למסגרת, אולם הכדור לא היה חזק מספיק ואפשר לשוער איליון ליקה לקלוט. 


דקה 12: עוד הזדמנות מסוכנת של האלבנים. הפעם היה זה מרבייל נדוקיט שבעט מ-18 מטרים, אך מצא את פרדראג ראיקוביץ' במקום עם הדיפה טובה.


דקה 23: אצילי ניסה לעבור כמה שחקני יריבה בסלאלום אבל הסתבך ואיבד את הכדור.


דקה 36:
 איבוד כדור של אצילי הוביל למתפרצת של המארחת, טיבי גלש היטב ומנע מבוכה.



אצילי. חייב להוריד חלודה (אתר רשמי מכבי ת"א)


דקה 42: אצילי הגיע להזדמנות מעולה בתוך הרחבה אבל בעט מעל השער. אין ספק יש לו עוד הרבה חלודה להוריד.


דקה 45: טירנה נותרה ב-10 שחקנים! הקוון סימן לשופט שסנטמו פגע ללא כדור בבן חיים והחלוץ ראה את האדום.



דסה בולם. במחצית הראשונה האלבנים עוד עשו קולות של התקפה  (אתר רשמי מכבי ת"א)


דקה 46: המחצית נפתחה בפריצה של נדוקיט שחלף על פני בן חיים אבל מול ראיקוביץ' בעט גבוה מעל השער.


דקה 49, 0:1 למכבי! גולסה פרץ מימין והעביר כדור רוחב מצוין לשוינפלד ולאמריקאי לא נותר אלא לדחוק פנימה.



שוינפלד בפעולה היחידה הטובה שלו ייצר גול (האתר הרשמי של מכבי ת"א)


דקה 62 – יונתן כהן מסיים התקפה טובה של הצהובים בבעיטה מקרוב לקרוב ומיד אחר כך רואה את שלט החילוף. אבי ריקן נכנס במקומו, ויובל שפונגין החליף את דסה.


דקה 77 – עוד התקפה מסוכנת של הצהובים הסתיימה בהסתבכות של גולסה ברחבה.


דקה 80, 0:2 למכבי! יצחקי המחליף החל במהלך עם מסירת עומק לשוינפלד, שהחזיר היישר לבלם ד'גה אבל האלבני במקום להרחיק גלגל לחלוץ מכבי שעשה את הגול הקל בקריירה.



שוינפלד ויונתן כהן. האחד כבש בנתניה, השני באלבניה (אתר רשמי מכבי תל אביב)


דקה 86 – 0:3 למכבי! אצילי פרץ מימין והעביר לרחבה וריקן דחק מקרוב פנימה.



יצחקי עושה שער קל (אתר רשמי מכבי ת"א)


דקה 90 – יצחקי וטורטולי כמעט הלכו מכות וספגו צהוב הדדי.


טירנה:
 איליון ליקה, מרוין טורטולי, אסיון דג'ה, אלבי ווליסון, ג'וניור סנטאמו (הורחק 45), ארנדו קרבצי, אלבי דוקה, ריי קילימי (פלורלב דילאי 64), מרבייל נדוקיט, אריון הוג'לארי, רובן אקווה.


מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה (יובל שפונגין 62), איתן טיבי, טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, שרן ייני, אייל גולסה, עומר אצילי, יונתן כהן (אבי ריקן 62), ארון שוינפלד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי