מיכה ינסה לשוב לאימונים, גולדברג עשוי לעבור להולנד

מיכה
מיכה | צילום: אודי ציטיאט

הקשר פצוע עוד מהעונה שעברה, ואחרי שהחמיץ את מחנה האימונים ומשחקיה הראשונים של מכבי תל אביב הוא מקווה להצטרף לחבריו בימים הקרובים. המגן לא אמור להישאר וסוכנו בוחן עבורו אפשריות מעבר לים

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב חזרה אתמול לישראל אחרי מסע קצר לאלבניה ועם הכרטיס לסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית אחרי 0:3 על טירנה (0:5 בסיכום), ותחל כעת בהכנות למפגש נגד קיי אר רייקיאוויק האיסלנדית.

בקבוצה ממתינים בקוצר רוח לחזרתו לאימונים של דור מיכה, שבשלב זה לא מצליח להתאושש במפציעה במרפק הירך. הוא כמובן לא יעמוד לרשותו של ג'ורדי קרויף ביום חמישי בנתניה (19:30 בספורטHD1) ולא צפוי להיכלל בסגל גם בגומלין שבוע הבא, אם בכלל יצליח לשוב לאימונים עד אז.

הכוונה של הצוות הרפואי היא לנסות להשיב את מיכה לאימונים במהלך השבוע הקרוב, אולם הדבר ייעשה בהדרגה ואין במועדון כל כוונה להחזירו לכר הדשא בהתקדם, אלא לאפשר לו להחלים בצורה אופטימלית. גורם בסביבת המועדון שאל האם הגורמים בנבחרת ישראל שפקפקו בפציעה של מיכה עוקבים אחריו גם בימים אלו ורואים כי הוא פצוע ולא ניסה להתחמק מהמשחק מול אלבניה.

בימים אלו מנסים במועדון להתחזק בשלב הראשוני לפחות בזר או שניים ועל פי גורם במועדון מכבי תל אביב ניהלה בשבועות האחרונים מו"מ עם מספר שחקנים, שחלקם הגדול הוצע לקבוצה ואחרים שביקש ג'ורדי קרויף, מו"מ בעיקר עם שחקנים אשר סיימו חוזים בקבוצותיהם ואין להשקיע ברכישתם סכומים גבוהים.

גולדברג במחנה האימונים. מחוזר באירופה (האתר הרשמי)

בפולין פורסם שמכבי תל אביב מעוניינת בשחקן הכנף הפולני בן ה-22 פז'מיסלב פרנקובסקי, ששייך ליגלוניה ביאליסטוק. כזכור, גם מכבי חיפה הוזכרה כמועמדת לקלוט את השחקן שנחשב לאחד הכישרונות הצעירים המוכשרים בפולין בשנים האחרונות ושיחק ביורו עד גיל 21 עם נבחרתו.

בימים הקרובים לא מן הנמנע שיעזוב לחו"ל המגן שון גולדברג, ששב מהשאלה בבני יהודה ונראה כי לא יישאר בסגל הקבוצה העונה. סוכנו גלעד קצב נמצא בימים אלו בהולנד וייתכן כי ימצא עבורו קבוצה כאשר ויטסה, רודה ו-ונלו בוחנות את האפשרות. גולדברג מעוניין לעבור לקבוצה במדיה יוכל לשחק באופן קבוע, אחרי שההצעה של ציריך ירדה בשלב זה מהפרק לאור סירובה של מכבי תל אביב למכור אותו תמורת 400 אלף יורו בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי