רשמית: ג'ורדן פושה חתם לשנתיים בהפועל רעננה

ג'ורדן פושה
ג'ורדן פושה | אתר רשמי

החלוץ הצרפתי, מלך שערי הליגה הלאומית בעונה שעברה, שב ארצה והשלים את עלייתו לליגת העל. במועדון ממתינים לתשובתו של ג'ורדי קרויף בנוגע לאליאל פרץ

(גודל טקסט)

 החלוץ הצרפתי ג'ורדן פושה נחת הבוקר בישראל וצפוי והשלים את הצטרפותו להפועל רעננה.

מלך שערי הליגה הלאומית, מלווה בסוכנו יונתן בן ברון, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ומיד לאחר מכן חתם לשנתיים, כפי שסוכם בשבוע שעבר. פושה כידוע שיחק מאז ינואר 2014 במכבי הרצליה ובעונה שעברה סיים כמלך שערי הלאומית הודות ל-24 שערים.

סוכנו יונתן בן ברון אישר לספורט1 לאחר נחיתת השחקן בישראל: "אנחנו בדרך לבדיקות ולאחר מכן נחתום. לרעננה לא תהיה אופציה מעבר לשנתיים". במועדון גאים על צירופו, בעיקר בשל שהעובדה שהצליחו לגבור על הפועל תל אביב, הפועל חיפה, בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד שהגישו גם הן הצעות לצרפתי.

פושה הוא הרכש הזר השני של המאמן דודו אברהם, שכבר צירף את מרקו אדאמוביץ' ואת הישראלי רועי לוי. מהעונה שעברה נותר המגן מזמביה עמנואל אמבולה. בקבוצה מבקשים לצרף שוער זר שיתרה מול אסף צור, ששיחק במשחקי סיום העונה שעברה. בקבוצה מתכוונים לצרף בנוסף מספר שחקנים ישראלים וממתינים למכבי תל אביב בנושא שאילתו של הקשר אליאל פרץ, כשהמאמן דודו אברהם כבר פנה בנושא למאמן ג'ורדי קרויף כפי שפורסם לראשונה בספורט1.


עלה לליגת העל. ג'ורדן פושה (הפועל רעננה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי