בסכנין ינסו לזרז את צירוף ריאן, בר אביטן חתם

איסמעיל ריאן
איסמעיל ריאן | ערן לוף

ראשי המועדון יבדקו אם קשר מכבי חיפה רוצה לשחק בארץ או בחו"ל, הבלם קשר שיחק בעכו והצטרף לעונה. קשר אוקראיני אלכסנדר אלייב יגיע להיבחן במחנה האימונים

(גודל טקסט)

 בני סכנין תערוך היום (ראשון) את משחק האימון הראשון שלה לעונת 2017/8 כשתפגוש את אחי נצרת, וכמובן שתהיה זו הופעת בכורה על הקווים בסכנין למאמן ז'אירו סבירסקי הברזילאי ולשחקני הרכש ישראל זגורי, מוחמד כליבאת והברזילאים ג'ונתן לוקה ולוקאס גאושו.

בנוסף חתם בקבוצה בר אביטן לעונה אחת, עם אופציה לשנתיים נוספות. הבלם קשר בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושיחק בשנתיים האחרונות בהפועל עכו. סכנין עדיין מעוניינת להתחזק בלפחות עוד שני שחקנים, זר וישראלי. על הכוונת איסמעיל ריאן, קשר מכבי חיפה, והשאלה היא אם הוא רוצה לשחק בישראל או לחכות לאופציה מחו"ל. גם עוזר המאמן הברזילאי מרסלו ג'יגוסקי חתם רשמית.

בנוסף במהלך מחנה האימונים בפולין יבחן סבירסקי והצוות שלו קשר אוקראיני בשם אלכסנדר אלייב, קשר בן 32 שהשתייך בעונה האחרונה לקבוצת טרז הקזחית ובמדיה רשם 9 הופעות וכבש שער אחד. הוא הגיע אליה לאחר ששיחק בליגה הרוסית, בליגה האוקראינית השנייה ושיחק במשך שמונה עונות (לא רצופות) בקבוצת דינמו קייב ולאח רמכן חזר אף חזר לקדנציה נוספת בקבוצת הפאר.


אלייב. ייבחן במהלך המחנה (Gettyimages)

אלייב שיחק עוד בגיל הנוער במועדון דינמו קייב ורשם במדי הקבוצה הבוגרת 134 הופעות בהן כבש 60 שערים. מלבד זאת רשם 38 הופעות בנבחרות הצעירות של אוקרינה ובהן כבש 13 שערים ובנוסף לזכותו 28 הופעות במדי נבחרת אוקראינה הבוגרת במהלכן כבש 6 שערים. הופעתו האחרונה בנבחרת הייתה בשנת 2012. אלייב אף היה חלק מסגל דינמו קייב כאשר שיחקה מול מכבי תל אביב בשלב הבתים של בליגה האירופית ב-2011.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי