בר אביטן לסכנין: "השחרור שלי לא נעשה על רקע מקצועי"

מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס | ערן לוף

הבלם שחתם בתחילת השבוע על חוזה לעונה הקרובה קיבל הודעה על שחרורו לאחר יממה אחת. כעת השחקן מתכוון לתבוע את חוזהו מהקבוצה

(גודל טקסט)
בתחילת השבוע הודיעו ראשי בני סכנין על צירופו של בלם הפועל עכו בר אביטן. השחקן הרשים את הצוות המקצועי שהורה להחתימו, אך יממה לאחר מכן החליטו בסכנין להחזיר לקבוצה את הבלם עלאא אבו סלאח והודיעו לאביטן כי הוא אינו בתוכניות של הקבוצה ולא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים.


אביטן עצמו הופתע לשמוע על ההחלטה של סכנין, במיוחד כשהבין שהרשים את הצוות המקצועי. היום שלח השחקן מכתב חריף לסכנין באמצעות עורך דינו שי אליאס בו הוא דורש לכבד לחלוטין את החוזה שלו ולפצות בכל הסעיפים בחוזה שכוללים שכר ומענקים מאחר שמדובר בשחרור לא מקצועי. "השחרור לא נעשה על רקע מקצועי וזה גם שמע השחקן מהצוות", אמר אליאס.




במכתב עצמו נכתב: "מרשי הינו שחקן כדורגל מקצועני, אשר לאחר תקופה ממושכת בה התאמן בשורות קבוצתכם, התקשרתם עימו, בהסכם העסקה לתקופה קצובה מיום 9.7.17, למשך עונת המשחקים 2017/18 יחד עם אופציה לעונת המשחקים 2018/19. 


ההודעה על החתמת השחקן, לפני יומיים בלבד:



"בפועלכם כאמור לעיל, יש משום הפרה בוטה ויסודית של ההסכם עם מרשי והתנהגות בחוסר תום לב. הנכם גורמים למרשי נזק מקצועי ועוגמת נפש, שכן הוא לא עבר הכנה מקצועית בדמות מחנה אימונים יחד עם סגל הקבוצה. אשר על כן, הנכם נדרשים בתוך 3 ימים, להעביר למרשי, באמצעותי הצעה כספית לפיצוי על נזקיו. כולי תקווה, כי לא נגיע לכדי כך".


תגובת בני סכנין טרם התקבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי