מכבי ת"א ממתינה להחלטת פורן, סקאריונה יעזוב לגוזטפה

פורן
פורן | aaaaaa

הנורבגי טרם השיב להצעה אך במועדון מעריכים שאם לא יחזיק בהצעה טובה יותר, יצטרף. הארגנטינאי ייפרד עבור פיצוי, ניסיון למצוא קבוצה למרסלו

(גודל טקסט)

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד ממשיך במו"מ להחתמתו של הבלם הנורבגי וגארד פורן שסיים את דרכו בקבוצת ברייטון. המועדון זימן את הבלם להתרשמות במועדון ולחתימה על חוזהו ומאמינים כי אם תוך שבוע לא ימצא מועדון אחר, ינחת בקריית שלום. 


פורן בן ה-29 (1.86 מ') הוא בלם שמאלי ברגלו שעזב את מולדה בינואר האחרון וכעבור חודשיים הצטרף לברייטון ללא תמורה, אך לא זכה לשחק במדי השחפים ורשם 90 דקות בלבד בקבוצת המילואים ושוחרר. עם מולדה הוא זכה לשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית פעמיים ואף מצא את הרשת מול סלטיק באוקטובר 2015.




 

 בינואר 2013 הוא נמכר ממולדה, בשורותיה גדל, לסאות'המפטון האנגלית תמורת 3.5 מיליון יורו – אך חזר למועדון נעוריו תוך חצי שנה עבור 2 מיליון יורו. בנבחרת נורגיה הוא רשם 33 הופעות בחמש השנים האחרונות. לפני מספר ימים, כזכור, סוכנו של הבלם אישר את מועמדותו לצהובים.



במקביל פועלים במועדון למען דילול הסגל כשהקשר הברזילאי מרסלו עתיד לצאת להשאלה כשהפועל רעננה ובני יהודה מעוניינות בו, אך מחכות שמכבי תל אביב תשתתף בעלות שכרו.


שחקן נוסף שיעזוב בקרוב הוא הקשר הארגנטינאי אוסקר סקאריונה שיעבור לגוזטפה הטורקית כשמכבי תל אביב תפצה אותו לאחר שיוותר על המשך חוזהו. הקשר לא יירשם למפגש עם רייקיאוויק (חמישי, 18:00, ספורט1).



סקאריונה, הפרידה קרובה (דני מרון)


ב-17:30 תקיים הקבוצה את מסיבת העיתונאים והאימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד הקבוצה האיסלנדית. לא ברור אם הקשר החדש, כריסטיאן באטוקיו יהיה בסגל להתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי