הפועל חיפה עלולה לבטל את מחנה האימונים באוקראינה

הפועל חיפה
הפועל חיפה | ערן לוף

הבעלים יואב כץ ואנשי המועדון לא מרוצים מהתנאים במקום אליו הייתה אמורה להגיע הקבוצה ביום שני ועליהם התראו כבר לפני כחודש ימים, נבדקות אופציות אחרות

(גודל טקסט)

האם המחנה האימונים של הפועל חיפה בסכנת ביטול? ראשי המועדון ובראשם יואב כץ קיבלו במהלך היום עדכונים כי מתחם האימונים ובית המלון בו הייתה אמורה להתאכסן באוקראינה כבר מיום שני הקרוב באוקראינה לא עומדים בסטנדרטים של המועדון. ככל הנראה הקבוצה תעתיק את המחנה למקום אחר.

כבר לפני כחודש ימים יצאו נציגי חיפה לקייב ושם הורו לראשי המלון כי הם חייבים לבצע מספר שדרוגים עד הגעתה של חיפה והיום שלחו אנשי הקבוצה נציגים שיבדקו אם אכן במלון טיפלו בבקשת הקבוצה וכאשר נודע להם כי התיקונים לא תוקנו, החליטו לבדוק אופציות נוספות. במועדון מתקשים למצוא יעד מתאים בזמן קצר גם בשל העובדה שקבוצות רבות כבר תפסו את המקומות העדיפים וכץ עצמו אינו מעוניין להוציא סכום גבוה על מחנה אימונים בו התנאים אינם מתאימים לצוות המקצועי.

בחיפה החליטו כי החלטה סופית תתקבל ביממה הקרובה. במישור המקצועי, בקבוצה מקווים להחתים את החלוץ שלומי ארבייטמן על חוזה חדש. גם בסביבתו של השחקן וגם במועדון מדברים על רצון לשיתוף הפעולה, אבל עדיין אין סיכום כספי. "שלומי היה ונשאר שחקן מאוד חשוב אצלנו", אמרו במועדון.

בשבוע הבא מקווים האדומים לקבל תשובה ממכבי תל אביב לגבי המשך השאלתו של דור פרץ ששוב לא שותף אתמול במשחק של מכבי ת"א במוקדמות הליגה האירופית מול קיי אר רייקיאוויק, וגם מחכים לתחילתו של הדיון בכתב האישום כנגד מהראן לאלה שכזכור מואשם בשימוש חומרים אסורים.

שלומי ארבייטמן. התקרבות (ערן לוף)
שלומי ארבייטמן. התקרבות בין הצדדים (ערן לוף)

דבר נוסף שמדאיג את ראשי האדומים הם הפציעות של המגן דור מלול והקשר חנן ממן. השניים לא שותפו אמש במשחק האימון מול הפועל עפולה (0:0). גם השוער הליטאי החדש ארנסטס שטקוס לא שותף במשחק והסתפק באימון אישי עם מאמן השוערים פיני אברהם. במועדון שיבחו את שחקן הרכש הצעיר מאמון קשוע ששיחק בעונה האחרונה באקדמיה של אספניול הספרדית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי