דיווח: מכבי תל אביב מוכנה לשלם מיליון יורו על בלם בטיס

אלין טוסקה
אלין טוסקה | Gettimages

אלין טושקה בן ה-25 שנרכש בינואר במיליון יורו על ידי המועדון האנדלוסי מחוזר על פי דיווחים בספרד. הצהובים מוכנים לשלם סכום דומה אבל לא ברור אם יסכים להגיע

(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב עומדת בפני חיזוק נוסף? אחרי החתמת כריסטיאן באטוקיו, דיווח בספרד טוען כי הצהובים מגלים עניין בבלם-מגן הרומני אלין טושקה בן ה-25 ששייך לבטיס.

השחקן גדל במחלקת הנוער של סטיאווה בוקרשט והושאל בתחילת הדרך לאוניראה, לאחר שטייל גם בסאגאטה ועבר בוויטורול, הוא שב ב-2014 לסטיאווה ושיחק במדיה שלוש עונות עד שבינואר נמכר למועדון הספרדי במיליון יורו. הוא רשם 17 הופעות בליגה הספרדית אשתקד. לטושקה שמשחק גם כבלם וגם כמגן שמאלי יש גם שבע הופעות בנבחרת רומניה.

למרות ששיחק לא מעט, בבטיס הוא מוזכר כאחד השחקנים שעלולים לעזוב את המועדון אם כי מבחינתו לא ברור אם ירצה בהעברה אך הצהובים מוכנים על פי הדיווח לשלם קרוב למיליון יורו עבורו.


טושקה במאבק עם לבנדובסקי במדי הנבחרת (Gettyimages)


שמר על רונאלדו, בקרוב על וואקמה? (Gettyimages)

כזכור, מכבי תל אביב כבר רכשה שחקן מבטיס בעבר כאשר צירפה את נוסא איגייבור עבורו שילמה 950 אלף יורו. כעת איגייבור כבר לא בשורות הצהובים ואליו הצטרף ממש בימים האחרונים אוסקר סקאריונה שעבר לגוזטפה הטורקית ופינה עוד משבצת במצבת הזרים של הצהובים.

ג'ורדי קרויף והמנכ"ל בן מנספורד שואפים להשלים את מצבת הזרים בייחוד כשברקע נמשך הקמפיין האירופי ומכבי תל אביב תפגוש אם תעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית את המנצחת בין פאניוניוס היוונית לגוריצה הסלובנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי