טל בן חיים לא התאמן, ניסיון להכשירו לגומלין באיסלנד

טל בן חיים
טל בן חיים | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מכבי תל אביב פתחה בהכנות לקראת הגומלין בחמישי מול קיי אר רייקיאוויק (22:15 בספורטHD4), הבלם שנפגע ב-1:3 התלונן על כאבים. במועדון מאמינים שיוכל לעמוד לרשות קרויף

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) לאימונים אחרי ה-1:3 על קיי אר רייקיאוויק במשחק הראשון שנערך בנתניה, כשכבר ביום שלישי הקרוב היא תעשה את דרכה לאיסלנד לקראת הגומלין ביום חמישי (22:15, ישיר בספורטHD4).

מי שעדיין לא הצליח להתאושש ולשוב לאימוני הקבוצה הוא דור מיכה, שממשיך לעבוד תחת פיקוח הצוות הרפואי ועשוי לשוב לאימונים מלאים במהלך השבוע הבא. בנוסף לקשר, גם הבלם טל בן חיים התלונן על כאבים באזור הברך וטופל על ידי הצוות הרפואי במטרה להכשירו למשחק.

במכבי תל אביב מצפים שבן חיים יתאושש ביומיים הקרובים ויוכל להצטרף לקבוצה בנסיעתה לאיסלנד ולשחק ברייקיאוויק, מכיוון שאיגור פיליפנקה ממשיך בטיפולים בכף רגלו ולא אמור להיות כשיר אחרי שגם שלשום נותר מחוץ לסגל מסיבה זו. אם השניים לא יוכלו לשחק, יהיה זה הקפטן שרן ייני שיוסט לעמדת הבלם לצד איתן טיבי.


ייני מול האיסלנדים. במשחק הבא יפתח כבלם? (אריאל שלום)

מי שחזר לאימונים מלאים הוא החלוץ שגיב יחזקאל, שכלל לא היה בסגל במשחקים האחרונים מסיבות מקצועיות, אולם ביום רביעי האחרון התלונן על כאבים בכף רגלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי