המירוץ אחרי גיא מלמד: מכבי תל אביב או מכבי חיפה

גיא מלמד
גיא מלמד | אודי ציטיאט

חלוץ מכבי פתח תקווה מעדיף לצאת לאירופה, אך הצהובים והירוקים מחכים לו עם הצעות מכובדות. גורם המקורב לסגנית האלופה: "סימנו את גיא, עכשיו ההחלטה היא שלו"

(גודל טקסט)

בשלהי העונה שעברה התנהל מאבק מאחורי הקלעים וגבם של ראשי מכבי פתח תקווה על שירותיו של הבלם אליסון דוס סנטוס. בסופו של דבר הברזילאי בחר לשחק עבור גיא לוזון ומכבי חיפה והעדיף הצעה כספית נמוכה יותר מההצעה של מכבי תל אביב.

בשבועות האחרונים מתנהל מירוץ דומה בין הירוקים לצהובים, הפעם על שירותיו של גיא מלמד, שלא יצא עם קבוצתו מכבי פתח תקווה למחנה האימונים באוסטריה, כשבמועדון מהמלאבס טוענים שהסיבה היא פציעה.

סוכניו של החלוץ שבו בימים האחרונים מהולנד שם ניסו לעניין מספר קבוצות בהם ויטסה ארנהיים לרכוש את הלקוח שלהם. העדיפות של השחקן היא לצאת לשחק באירופה, אך אם ייכשל במשימה ימתינו לו בסבלנות מכבי חיפה ומכבי ת"א.

כפי שכבר נכתב בספורט1 השחקן יכול להשתחרר מחוזהו במכבי פ"ת תמורת סכום הגבוה מ–300 אלף יורו. בהסכם בין הצדדים נכתב כי בכל מכירה לקבוצה אחרת ישולם למכבי פ"ת סכום של 300 אלף יורו והיתרה תתחלק בצורה שווה בין השחקן למועדון.

במכבי ת"א ממתינים להחלטה של מלמד כשההצעה היא סכום רכישה על סך חצי מיליון יורו וחוזה ארוך טווח לארבע שנים בשכר של כ-250 אלף יורו לעונה. גם ההצעה של מכבי חיפה דומה. אנשי מכבי פ"ת טוענים שהוא מודעים להתעניינות של שתי הקבוצות בשחקן, אך נכון לעכשיו לא התקבלה פנייה רשמית. 

גיא מלמד. הגדולות בעקבותיו (אודי ציטיאט)
גיא מלמד. הגדולות בעקבותיו (אודי ציטיאט)

גורם המקורב למכבי ת"א סיפר: "גיא סומן כמתאים להגיע לקריית שלום. ההחלטה עכשיו היא שלו בלבד וצריך לראות היכן הוא יבחר לשחק".

בגזרת הישראלים צירפו הצהובים עד כה רק את מתן בלטקסה ואת הליגיונרים עומר אצילי ואופיר דוידזאדה וג'ורדי קרויף מעוניין לחזק את הסגל הישראלי. המעקב אחרי שחקנים ישראלים אחרים בהם עדן שמיר, לירן סרדל, מקסים פלקושצ'נקו ומוחמד שכר לא הביא לתוצאות בשל היכולת הבינונית שהציגו הארבעה בחודשים האחרונים של עונת 2016/17. למרות זאת, קיימת אפשרות שסגנית האלופה תפתח במגעים לצירוף אחד מהם לקראת חלון ההעברות של ינואר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי