"הכספים חייבים להיות מוחזרים להתאחדות לכדורגל"

לוזון
לוזון | צילום: ערן לוף

בית המשפט המחוזי בתל אביב דן בתביעה שהגישו עו"ד מורן מאירי וליאור שכטר בגין 38.5 מיליון השקלים שנעלמו. השופטת רונן קבעה דיון לינואר 2018, כשעד אז יתקבל דו"ח מפורט בנוגע לכספים שהוצאו מההתאחדות

(גודל טקסט)

בבית המשפט המחוזי בתל אביב החל הבוקר (שני) הדיון בתביעה המשותפת שהגישו עורך הדין מורן מאירי ורואה החשבון ליאור שכטר בגין 38.5 מיליון השקלים שנעלמו מקופת ההתאחדות לכדורגל בתקופתו של יושב הראש אבי לוזון.

הטענה של מאירי ושכטר היא שהכספים הוצאו מההתאחדות והועברו לחלק מקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית, כגון מכבי פתח תקווה. השניים טוענים למחדלים מצד הגורמים הרלוונטיים שגרמו להיעלמות הכספים.

התביעה היא נגד ההתאחדות לכדורגל, היו"ר לשעבר אבי לוזון, רו"ח שמעון גרינברג, החשב לשעבר מאיר ליבר וגם נגד רשם העמותות. בתום הדיון בפני השופטת רות רונן, נאמר מפורשות לכל הצדדים כי בשלב זה אין באפשרות בית המשפט לקבוע את הסכומים שצריך להחזיר, אולם ברור כי מספר גופים וגורמים יהיו חייבים לפעול כדי להחזיר את הכסף לקופת ההתאחדות לכדורגל באמצעות המקומות אליהם הכספים הועברו.

השופטת רונן קבעה את הדיון הבא לאמצע חודש ינואר 2018 ודרשה ומההתאחדות לכדורגל שתבדוק את עצמה במהלך חצי השנה הקרובה כדי להבין להיכן הכספים עברו, באילו סכומים מדובר והדגישה כי הנושא יהיה תחת פיקוח רשם העמותות.

אבי לוזון. ברשימת הנתבעים (עדי אבישי)
אבי לוזון. ברשימת הנתבעים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי