אבוקסיס: בני יהודה עוד תתחזק, יש לי אמונה בקבוצה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

הכתומים קיימו מסע"ת לקראת טרנצ'ין (חמישי, 20:00, ספורט2), המאמן בונה על רכש: "נביא שחקנים טובים. הם עדיפים מבחינת החיבור. לא אדבר על זניט"

(גודל טקסט)
 בני יהודה נערכת למפגש הגומלין נגד טרנצ'ין הסלובקית (חמישי, 20:00, ספורט2). אחרי 1:1 בסלובקיה, מקווים יוסי אבוקסיס וחניכיו לעבור שלב כשבסיבוב השלישי אם תעפיל אליו, מצפה למועדון אתגר עצום בדמות זניט סנט פטרסבורג העשירה של רוברטו מנצ'יני. הכתומים ערכו מסיבת עיתונאים לקראת המשחק במושבה.


המאמן יוסי אבוקסיס אמר: "לפני המשחק הקודם כולם שמו את הקבוצה מסלובקיה כעדיפה עלינו ובצדק. זו קבוצה מאוד מאומנת, חזקה, מוכשרת. התוצאה במשחק הקודם נותנת לנו הרגשה טובה לקראת המשחק. אמרתי לשחקנים עשינו חצי תוצאה טובה כי יש עוד מחצית. כבשנו שער חוץ, אבל מדובר על 90 דקות מאוד קשות. בני יהודה עוד תתחזק בהמשך, אבל כרגע אנחנו משחקים בהרכב שנתן לנו הרגשה טובה. צ'יבוטה נכנס לכושר. נראה כמה נצליח לסחוט אותו. מאוד רצינו אותו ואסור לעשות טעויות איתו. גם אלמוג בוזגלו יחזור לסגל ונוכל להשתמש בו. נשחק עם השחקנים שאנחנו מאמין שיעזרו לנו לעלות שלב".



טקטיקה לגומלין: "במשחק הזה נצטרך לצאת קדימה ולא לחשוב על ה-0:0. קשה לשחק על 0:0 למשך 90 דקות. אם נבוא מלכתחילה לא לשחק, נחטוף. ננסה להחזיק יותר בכדור. השער המוקדם גרר אותנו אחורה במשחק הקודם. בהרכב הנוכחי אני רואה המון נחישות ורצון. נשחק בחוכמה, ננסה להחזיק בכדור, לנטרל את היריבה וגם לצאת למתפרצות. בגדול, אסור לנו לשחק אחורה מהתחלה. נצא קדימה ונשחק כדורגל".


יחסי הכוחות: "היתרון שלהם עלינו הוא בכך שהם רצים כמה שנים עם אותו מאמן. הם יותר מאומנים מאשר אנחנו שרק חודש ביחד ולא בסגל הסופי. היה להם עוד שלב באירופה שנתן להם עוד הכנה. לא הייתה להם את הבעיה שלנו שאף קבוצה בארץ לא התחילה להתאמן ולא הצלחנו להשיג משחקי אימון. המשחק הראשון נתן לי אמונה שאפשר לעשות את זה".



אבוקסיס וגוטמן, "מנסים להביא שחקנים טובים ביותר" (דני מרון)


רכש: "אנחנו מנסים להביא את השחקנים הטובים ביותר. אני רוצה להביא שחקנים שיוכלו לעזור לבני יהודה ולא לקחת תחת לחץ כדי שעוד ודש לא יהיה לי כסף לשחקנים טובים ופנויים. אני מאמין שהדרך שלנו תהיה טובה. לא ניקח כל שחקן פנוי ולא כל זר שמציעים לנו. אנחנו משתדלים עם השחקנים שנמצאים לעשות את העבודה. בינתיים השחקנים שמשחקים עושים את העבודה".


חזרתו של דובב גבאי: "לדובב גבאי מגיע צ'אנס נוסף בקבוצה. הוא התחיל את העונה לא טוב בגלל בעיות אישיות, נפצע והתגלגל למכבי פ"ת. אחרי שחשבתי על זה, אני חושב שהוא יכול לעזור לנו בסגל. דיברתי איתו ואני תמיד אוהב לתת צ'אנסים לשחקנים. בנושא שלו, החלטתי עם ההנהלה ללכת על זה.


היריבה הבאה, זניט: "לא אדבר על היריבה הבאה כל עוד אנחנו לא שם. חלומות רחוקים. לא דיברתי מילה על השחקנים על זניט. אם נגיע לשם, נתייחס אליהם".



ידלגו עוד שלב, שחקני בני יהודה (בני יהודה, רשמי)


איציק עזוז: "אני מקווה שנהיה בשלב הבא. הגענו לסיטואציה שאנחנו בהחלט יכולים לעבור. מצפה לנו משחק מאוד קשה, אבל זה בהחלט אפשרי. חוויה למועדון כמו בני יהודה לשחק באירופה, בוודאי כשעוברים שלבים. כל שחקן צריך לעבור חוויה כזאת".


דובב גבאי ישוב לסגל של בני יהודה 

החלוץ דובב גבאי לא היה בתוכניות המקצועיות של בני יהודה, החלוץ כבר שמע מהצוות המקצועי כי באפשרותו לחפש לעצמו קבוצה חדשה לעונה הקרובה, אבל מצוקת שחקנים הובילה ביומיים האחרונים לסדרת פגישות שעשויה להשיבו לסגל.

לגבאי חוזה לשנתיים נוספות בבני יהודה, ועל אף שהוא עד כה לא שותף במשחקי הקבוצה במוקדמות הליגה האירופית או יצא עמה למחנה האימון בסופיה, בולגריה, הוא כעת עשוי לשוב.



גבאי באימון הבכורה בכתום. עשוי לחזור לסגל (דני מרון)


במקביל, הקרואטי אנטוניו מרשיץ' לא נמצא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה ובמועדון מנסים למצוא לו קבוצה חלופית.


 

הרכב משוער, בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוב, פז בן ארי, עאיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי גורדנה, מתן חוזז (אלמוג בוזגלו), מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס.


הרכב משוער, טרנצ'ין: אדריאן חובאן, רודני קלוסטר, פטר קלשצ'יק, לוקאש סקובאיסה, קסטון ג'וליאן, דסלי אובינק, עבדול זובאירו, יקוב פאור, הילרי גונג, אנטוניו מאנצה, גיורגי ברידזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי